close
تبلیغات در اینترنت
X بستن تبلیغات

متن آهنگ95 -دانلود آهنگ جدید 93-آهنگ پیشواز-آهنگ درخواستی-کد موزیک-اشعار مداحی-تکست موزیک-تکست آهنگ

دانلود آهنگ ایرانی-متن ترانه ایرانی-آهنگ رپ-آهنگ پاپ-آهنگ غمگین-آهنگ عاشقانه-

قوانین سایت

..............................................................................................


این سایت به متن و تکست آهنگ و مطالب سرگرمی اختصاص داره

برای درخواست لینک دانلود

فقط در تلگرام پی ام دهید

لینک دانلود آهنگ ها فقط در صورت درخواست کاربر در سایت قرار میگیره

پی ام به شماره 09306108990 برای درخواست آهنگ .

تذکر : به تماس ها جواب نمیدیم...

..........................................................................................................

دانلود آهنگ میدونم دوسم داری میدونی دوست دارم

98music01

دانلود آهنگ میدونم دوسم داری میدونی دوست دارم

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
تبلیغات شما تبلیغات شما

دانلود آهنگ میدونم دوسم داری میدونی دوست دارم



دانلود آهنگ میدونم دوسم داری میدونی دوست دارم
,
دانلود اهنگ دوست دارم از تیک تاک
,
دانلود اهنگ انگار انگار انگار با تو همه چی دارم دوست دارم
,
متن اهنگ دوست دارم تیک تاک
,
دانلود آهنگ از اون اول که میدیدیم همو
,
دانلود اهنگ میدونم دوسم داری
,
تکست اهنگ انگار از تیک تاک
,
اهنگ از همون اول میشد حدس زد
,
متن اهنگ انگار از سينا ساعي
,

http://www.texahang.org/lyrics/23677_%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%A7%DA%A9.html/

متن آهنگ دوست دارم تیک تاک

Lyrics Music Dooset Daram Tik Taak

♫♫♫

اطمینان میدیم به هم مث کادو
حس اعتمادو
تو به من یه دید دادى
کم نمیآرى
کى میرى کجا کى میرم کجا
هر دقیقه ش مرسى از خدا
شیمیمون فرق داره پس چى
سلامتى هم می زنیم هر جا که هستیم
نمی خوایم علاف هم شیم
اینو که می دونیم انگار علامه دهریم
تو اوج سر سختیا
ما پشت هم در میآیم
تیم شدیم تا تهش پایه
حفظیم همو از الف تا ى
عمرا بشیم ما سرش ضایع
زندگى توپه رو تنش لایه

میدونی دوست دارم
میدونم دوسم داری
از اون اول که میدیدیم همو
میشد حدس زد که اینجوری میشه…

با تو نزنم بیرون اصلا حیفه
سیف ترین جا حسن سیفه
سند تو آل شد وقت و آدرس
میدونم میدونی با تو همهش کیفه
الو
تو راهم بیبی چی بگیرم
شر بازیام با تو رو به هیچی نمیدم
اما الان زنگ میزنم یه اکیپی بچینم که یه لیتر یه لیتر یه لیتر یه لیتری بریزم
با من نیست بد روزات
هم تو اینو میدونی هم دوستات
هرجا بغل هم بودیم اومد خوب پات
با تو گودلاک
والا زود کات
دوتا شاتو با ما بیا
برو تند تو مامامیا
نگا نگا نگا به آسیا
جنوب ایران هم داره کاکاسیاه
پس همین خطو میریم ایول
من و تو دوتا روح تو یه هیکل
این سکه س میگی هی نه بیگیر قیمت
با ما کی کجا میندازه کی کل؟

میدونی دوست دارم
میدونم دوسم داری
از اون اول که میدیدیم همو
میشد حدس زد که اینجوری میشه…

اینجا جنگله رک پر جک جونور
منم هر روز یه جنگل و هر روز یه ور
پاشو بریم یه جا بشه ریزلا پیچید بعدم میت سام پیشیز این دیر میتسوبیشیز
پس امروزو مرخصی بگیر
شب دور همی بریم
بچه هارو میزاریم خونه مامانت
گوشی موشی میمونه تو جیب گور بابا نت
هپی؟ نه په، گور بابا رپم
ضد حال جون دادا نزن
من که تورو با همه وجودم
دوس داشتم و پایه واست همه جوره بودم
برام تب کن تا برات بمیرم
دوس ندارم حالتو خراب ببینم
لیوانتو بده بازم … بریزم
با تو تازه س ماهی هر وقت از آب بگیرم

میدونی دوست دارم
میدونم دوسم داری
از اون اول که میدیدیم همو
میشد حدس زد که اینجوری میشه…

پایه منی، من پایه ت، حله
تند میزنه واسم قلبت
مهم نیست که ساعت چنده، روز شروع میشه با لبخندت
دارم میبینم یه عمره با همیم
من و تو اصلا به کل یه آدمیم
سفت گرفته م دستاتو من بازم
تو پنجاه من پنجاه و پنج سالهم
زندگی لوکسی و روی پشتی
آینده روشن با نور خورشید
اصلا تو بگو تو یه خونه نقلی
کنار هم باشیم انگار توی برجیم
تو خونه مون همه با همه آشتی
وسایل خونه مون همه آنتیک
چیزی نمونده نوه دار شیم
پشت هم رسیدیم ته مارپیچ

میدونی دوست دارم
میدونم دوسم داری
از اون اول که میدیدیم همو
میشد حدس زد که اینجوری میشه…

♫♫♫

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی


تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
مطالب
آمار سایت
  • تعداد مطالب 162
  • تعداد دیدگاه ها 0
  • تعداد کاربران انلاین 0
  • تعداد اعضای سایت 0
  • بازدید امروز 285
  • بازدید دیروز 335
  • بازدید کل 4,307
کدهای اختصاصی
تبلیغات متنی
هایپرتمپ

دانلود جدیدترین قالب های روز دنیا

www.hypertemp.ir
دانلود فیلم ایرانی جدید

پلان فیلم دنیای فیلم و سریال

Www.PelanFiLm.Com
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

98music01
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

98music01

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾