close
تبلیغات در اینترنت
X بستن تبلیغات

متن آهنگ95 -دانلود آهنگ جدید 93-آهنگ پیشواز-آهنگ درخواستی-کد موزیک-اشعار مداحی-تکست موزیک-تکست آهنگ

دانلود آهنگ ایرانی-متن ترانه ایرانی-آهنگ رپ-آهنگ پاپ-آهنگ غمگین-آهنگ عاشقانه-

قوانین سایت

..............................................................................................


این سایت به متن و تکست آهنگ و مطالب سرگرمی اختصاص داره

برای درخواست لینک دانلود

فقط در تلگرام پی ام دهید

لینک دانلود آهنگ ها فقط در صورت درخواست کاربر در سایت قرار میگیره

پی ام به شماره 09306108990 برای درخواست آهنگ .

تذکر : به تماس ها جواب نمیدیم...

..........................................................................................................

,دانلود سخنرانی های دکتر شاهین فرهنگ + بیوگرافی

98music01

,دانلود سخنرانی های دکتر شاهین فرهنگ + بیوگرافی

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
تبلیغات شما تبلیغات شما

,دانلود سخنرانی های دکتر شاهین فرهنگ + بیوگرافی


,

,دانلود سخنرانی های دکتر شاهین فرهنگ
,دانلود سخنرانی ارتباط موثر دکتر شاهین فرهنگ
,دانلود سخنرانی موفقیت دکتر فرهنگ
,دانلود مجموعه سخنرانی های دکتر شاهین فرهنگ ,درباره خانواده موفق
,دانلود سخنرانی دکتر فرهنگ قانون جذب
,دانلود سخنرانی دکتر فرهنگ در مورد ازدواج
,تکنیکهای موفقیت شاهین فرهنگ
,تلگرام دکتر فرهنگ
,سایت دکتر شاهین فرهنگ

زندگینامه دکتر شاهین فرهنگ

ایده آموز امروز برای شما زندگینامه دکتر شاهین فرهنگ را آماده کرده است. این مقاله برای کسانی که خواهان آموزه های روانشناسی در زمینه علم موفقیت و ازدواج و موفق و ارتباط موثر و … هستند، بسیار مفید خواهد بود. امیدواریم با مطالعه زندگینامه دکتر شاهین فرهنگ به این موفقیت دست یابید.

زندگینامه دکتر شاهین فرهنگ

دکتر شاهین فرهنگ متولد ۱۳۴۵ در تهران می باشند. ایشان دارای دكترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه هاروارد آمریكا با معدل ممتاز و نیز دارای فوق لیسانس جامعه شناسی و فوق لیسانس پژوهشگری،  لیسانس فیزیك می باشند. ایشان همچنین از مدرسین بنام علم موفقیت در ایران می باشند. ایشان در ورزش نیز دارای كمردبند مشكی در رشتة كیك بوكس از كانادا می باشند.

دکتر شاهین فرهنگ با برگزاری سمینار در شهرهای مختلف کشور به آموزشِ راه و روش موفقیت ، ازدواج موفق، راه و روش ارتباط موثر و … می پردازد که مورد قبول مردم قرار گرفته و باعث محبوبیت ایشان در کشور شده است.

دکتر شاهین فرهنگ با ترکیب کردن یافته های روان شناسی و آموزه های دینی به عنوان فردی بسیار قوی در ایران ظاهر شده است. دکتر شاهین فرهنگ از رزمنده های جبهه های جنگ می باشند. سمینار ایشان در خصوص مولکول های آب و اثرات رفتارها و جملات مثبت و آیات قرانی بر مولکول های آب یکی از معروف ترین سخنرانی های ایشان می باشد.

مجموعه ای از پرسش و پاسخ با دکتر شاهین فرهنگ

قسمت اول: زندگینامه دکتر شاهین فرهنگ (زندگی اجتماعی)

  • خودتان را معرفی كنید، چند سال دارید، در چه سالی و در چه روزی و در چه شهری به دنیا آمده اید؟
  • به نام خدا. شاهین فرهنگ، متولد ۲۶ بهمن ۱۳۴۵ شهر تهران.
  • چه شد كه قدم در این راه گذاشتید و انگیزة شما برای برپایی این كلاسها چی بوده و چرا راه دیگری را انتخاب نكردید؟

چی شد كه قدم در این راه گذاشتم؟ خوب انگیزه ام این بود كه وقتی كه از جبهه آمدیم و آن مدینة فاضله ای كه در جبهه بود و بعد از جبهه دیگر دیده نمی شد، آن آدمها انگیزه ام این بود كه دوباره بشود یك جوری آدمها را خوب كرد، آدمهای خوب را دور هم جمع كرد، راه های مختلفی را برایش امتحان كردم، و اینكه فكر كردم این راه بهترین راه است.

  • آیا برای برپایی كلاسهایتان از تجربیات و اندیشه های دكتر آزمندیان، حلت و سایر همكارانتان استفاده كرده اید؟ و آیا در حال حاضر با آنها تاملی هم دارید؟

آقای آزمندیان و آقای حلت، خیر. البته تو برنامه هایشان شركت كرده ام و ایراد برنامه هایشان را هم بهشان گفته ام. ولی آقای حورایی بله. از حرفهای ایشان خیلی استفاده كرده ام و می كنم.

  • آیا با آقای حورایی مراوده ای هم دارید؟

مراوده نه. یعنی ایشان شما را نمی شناسند؟ نه. من توی كلاسهای ایشان شركت كرده ام، كتابهایشان را خوانده ام، ولی رفاقتی بین ما نیست.آیا انگیزة رقابت هم برای برپایی این كلاسهایتان دخیل بوده است؟ اصلا. رقابت برای چی؟

  • اولین جرقة برگذاری این كلاسها در چه سالی در ذهن شما زده شد و چند سال طول كشید تا آن را عملی كنید؟

شاید حدودهای سال هفتاد؛ و چهار پنج سالی طول كشید تا عملی بشود. اولین دورة آموزشی تان در چه سالی و در چه شهری بر پا شده و آن دوره چند ساعته بود؟ تو تهران بود، در یك مسجد دوره را گذاشتیم، پانزده ساعت. بحث تكنیكهای موفقیت.

  • غیر از تهران در چه شهرهای دیگری این دوره ها را برگذار كرده اید و اولین شهرستانی كه رفتید كدام شهرستان بود؟

توی خیلی از شهرها، شاید شهرهای بزرگ، مثل شیراز، اصفهان، اهواز؛ و خیلی از شهرهای بزرگ. ولی اولین جایی كه این دوره را خارج از تهران گذاشتیم. شیراز بود. البته من محل تولدم تهران است. ولی خوب نسل در نسل شیرازی هستیم و بزرگ شدة شیراز هم هستم.

  • در كدام شهر برپایی دوره برایتان خوشایندتر و بیاد ماندنی تر بود و چرا؟

شاید دوره ای كه در كتابخانة مركزی اصفهان داشتیم (تابستان۱۳۸۴) شاید دلچسب ترین دوره ای بوده كه داشتیم. آن استقبالی كه می شد، حالا به دلیل نوع فضا، آدمها از در و دیوار بالا می رفتند، از بالكن آویزان بودند، خیلی جاها استقبال جمعیت را داشتیم. ولی این یك جوری دلچسبتر بود برام. اینكه ببینم آدمها می آیند چهار ساعت تو آن فشار و گرما و آزاری كه می بینند باز می نشینند.

  • به چند درصد از حرفهایی كه می زنید عمل می كنید؟

به حرفهایی كه توی كلاسهایم می زنم، صد درصد. اگر حرفی را عمل نكنم توی كلاسهایم نمی گویم. كلا حرفهایی را كه می زنم اگر عمل نكنم نمی زنم. خیلی چیزها هست كه جزء باورهایم هست ولی خودم هنوز با آنها زندگی نكرده ام. آن حرفها را جایی نمی زنم. تا اول خودم با آنها زندگی كنم بعد به مردم بگویم.

  • اگر شهری باشد كه خیلی محروم باشد بعد آن مبلغی را كه به شما پیشنهاد می كنند كمتر از آن شهری باشد كه همزمان به شما پیشنهاد می دهند. اولویت را به كدام شهر می دهید؟ آن شهر محروم را من حاضرم پول بلیط رفت و برگشت اش را هم خودم بدهم و چیزی هم ازشان نگیرم. تا حالا شده كه این كار را بكنید؟ بله. این كار را كرده ام. كدام شهر بوده؟حالا. اسمش بماند. یعنی هم زمان یك پیشنهاد بهتری به شما داده بودند؟ قطعا اگر فكر كنم بعد معنوی آن بیشتر است آن را انجام می دهم. خیلی به پول دقت نمی كنم.
  • آیا قبل از اجرای تكنیكها وضعیت مالیتان بهتر بود یا بعد ازآن؟

بعد از اجرای تكنیكها فوق العاده بهتر بود. اصلا قابل قیاس نیست.

  • آیا شده چیزی را در كلاستان بیان بكنید و بعد متوجه بشوید كه غیر علمی و غلط بوده است؟

غیر علمی نمی شود گفت. بله شاید تكنیكهایی را سالهای قبل تدریس می كردم كه بعدا دیدم تكنیكهای بهتر از این وجود دارد كه آنها را دیگر حذف كرده ام. آن موقع اعلام هم كرده اید كه قبلا این حرف را زده بودم و حالا می گویم این بهتر از قبلی است؟ بله. بلافاصله گفته ام.بهترین تكنیكی كه اجرا كرده اید و خیلی نتیجه گرفته اید كدام بوده است؟ توكل.

زندگینامه دکتر شاهین فرهنگزندگینامه دکتر شاهین فرهنگ

قسمت دوم : زندگینامه دکتر شاهین فرهنگ (جبهه  و جنگ)

  • دقیقا چه سالی بود كه در جبهه حضور پیدا كردید چند سال داشتید و چند سال توی جبهه بودید؟

من سال ۶۲ جبهه بودم و تا پایان جنگ هم بودم، پنج سال. آنموقع پانزده سالم بود. داوطلبانه رفته بودم به عنوان بسیج.

  • در كدام عملیاتها حضور داشتید و در كدام عملیات شرایط دشوارتری داشتید؟

خوب توی عملیاتهای زیادی بودم، توی محورهای عملیاتی زیادی بودم، توی جنوب كشور تقریبا جبهه ای نبوده كه توی آن نبوده باشم. اینكه گفتید كدامشان برایم دشوارتر بوده است؛ هیچكدام. چون اصلا مفهوم دشواری یعنی چه؟ اینكه از لحاظ جسمی به شما فشار زیادی آمده باشد. یك آدم وقتی عاشق شد دیگر تو عشق بازی به او نمی گویند كه سختت نبود هشت ساعت بنشینی پیش معشوقه ات مثلا. نه. من سختی توی جنگ حس نكردم.

  • در كدام عملیات و در كدام منطقه شیمیایی شدید؟

دو بار شیمیایی شدم. یك بار در جزیرة مجنون. یك بار هم در شلمچه.

  • آیا مجروحیت شما تنها با سلاح های شیمیایی بوده است و از ناحیه های دیگر هم زخمی شده اید؟

نه، تیر و تركش هم خورده ام. از ناحیة سر، فك، مچ، آرنج، زانو. آن لحظه ای كه جانباز شدید چه حس و حالی داشتید؟ یك حس شادی، حس شعف، حس اینكه لیاقت داری كه به هر حال یك امتیاز معنوی بهت دادند. معمولا چه مدت بستری می شدید و دوباره به جبهه بر می گشتید؟ خوب بستریهای قانونی چند ماهه بود. ولی در می رفتیم از بیمارستان. با همان بانداژ و پانسمان و گچ راه می افتادیم می رفتیم دوباره جبهه. معمولا این روال بود كه بچه ها از بیمارستان در می رفتند. خوب در می رفتیم دیگر، آنها كه اجازة مرخصی نمی دادند.

  • چه چیزی شما را عصبانی می کند؟

نمی خواهم بگویم هیچ چیزی من را عصبانی نمی كند، چیزهایی كه به شخص من بر می گردد، یعنی كسی اهانتی به من بكند، برخورد بدی با من داشته باشد و من عصبانی بشوم، نه.سعی می كنم خیلی منطقی با او رودر رو بشوم. ولی یك چیزهایی عصبانی ام می كند. عصبانی می شوم از اینكه بچه هایی كه توی جنگ بودند بعضی هایشان الان آنچنان طلبكاراند «باید به ما این را بدهید؛ باید به ما آن را بدهید، ما این كار را كردیم، آن كار را كردیم» اینقدر رفته جبهه كه زمین بگیرد،عصبانی می شوم از آدمهایی كه قدر نعمتهایی را كه دارند.

  • آیا آدم خوش قولی هستید؟ صد درصد اگر به شما بگویند كه در یك جمله خودتان و شخصیتتان را تعریف بكنید چی می گویید؟

می شود در یك كلمه تعریف كنم؟ بله. فسقلی حالا در یك جمله بگویید. خیلی فسقلی. دو تا كلمه می شود یك جمله.

  • بیشتر چه كتابهایی را مطالعه می كنید؟

کتابهای مذهبی، عرفانی، روانشناسی، فیزیك، بیشتر تو این مایه ها. می شود بهترین كتابهایی را كه تابحال خوانده اید را نام ببرید؟کتاب «همه چیز با خدا ممكن است» از آقای حورایی. كتاب «موفقیتهای كلیدی»، از آقای برایان تریسی. كتاب در تكاپوی معنا خانم «چینا پالاس». كتاب «برای هر چیز راه حلی معنوی وجود دارد» و كتاب «درمان با عرفان» از «وین دایر». اینها شاید بهترین هایش بوده است و کتاب «صمیمیت تاثیر و نفوذ در ده ثانیه» «اعتماد به نفس در ده روز» «یوسف قهرمان خوبیها» «مطالعه با تمركز».

  • نظرتان دربارة كتاب انسان در جستجوی معنا چیست كه در كلاستان معرفی كردید؟

كتاب انسان در جستجوی معنا از ویكتور فرانكل؟ كتاب خوبی است ولی جزء بهترینها نیست.

  • آیا تا بحال شده كه آرزو داشته باشید به جای شخص دیگری باشید؟ نخیر.
  • چه خصوصیاتی بوده كه دوست داشتید داشته باشید كه الان از آنها محروم هستید؟ آدم تر باشم.
  • رمز موفقیتتان را در چه چیزی می دانید؟
  • خیلی خودم را موفق نمی دانم كه رمز آن را بخواهم بگویم. حالا تا همین حدی كه رسیدید را بگویید. اطاعت از خدا.
  • آیا تابحال شده كه یك كسی از شما چیزی بخواهد و شما توی رودربایستی بمانید و آن كار را انجام بدهید در حالیكه در درونتان ناراضی باشید؟ شده، ولی حالا ناراضی نمی توانم بگویم. ولی شاید ترجیح می دادم آن كار را انجام ندهم.
  • رابطه تان با سیاسیت چطوری است؟ آگاهی سیاسی را دوست دارم داشته باشم، ولی دخیل شدن در بازی سیاسی و رفتن تو این گروه و طرفداری از آن جناح و … واقعا بدم می آید.
  • آیا تابحال از جناح های سیاسی به شما پیشنهادی هم شده است؟ چه جوابی به آنها داده اید؟
  • تا دلتان بخواهد. بسیار بسیار. همین كه به شما گفتم. گفته ام كه از این بازی ها خوشم نمی آید.
  • بزرگترین و نگرانی و دغدغة شما در زندگی چیست

این است كه به آن جایگاهی كه باید نرسم و از دنیا بروم. می شود این جایگاه را برای ما تعریف كنید؟ رفاقت با خدا. اگر كسی را خیلی دوست داشته باشید چه كاری در حق آن می كنید؟ برایش دعا می كنم كه خدا توفیق خدمت به مردم را به او بدهد.

 

فیلمی از دکتر شاهین فرهنگ درباره خانواده موفق

 

 

دعایی زیبا از دکتر شاهین فرهنگ

http://idehamooz.ir/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF/

 

دانلود مجموعه سخنرانی های دکتر شاهین فرهنگ

دکتر شاهین فرهنگ با ترکیب کردن یافته های روان شناسی و آموزه های دینی به عنوان فردی بسیار قوی در امر آموزش و سخنران در ایران ظاهر شده است.
ایشان با برگزاری سمینار در شهر های مختلف کشور به آموزش راه و روش موفقیت ، ازدواج موفق،راه و روش ارتباط موثر و ... می پردازد که مورد قبول مردم قرار گرفته و باعث محبوبیت ایشان در کشور شده است.

مشخصات

فرمت صوتی: Mp3
حجم فایل: 797 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:05 - 1392/1/1 | 2013.03.21
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir

 

 

دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی


تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
مطالب
آمار سایت
  • تعداد مطالب 242
  • تعداد دیدگاه ها 0
  • تعداد کاربران انلاین 0
  • تعداد اعضای سایت 0
  • بازدید امروز 337
  • بازدید دیروز 445
  • بازدید کل 7,462
کدهای اختصاصی
تبلیغات متنی
هایپرتمپ

دانلود جدیدترین قالب های روز دنیا

www.hypertemp.ir
دانلود فیلم ایرانی جدید

پلان فیلم دنیای فیلم و سریال

Www.PelanFiLm.Com
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

98music01
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

98music01

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾