دانلود آهنگ معین زد هم دست

Download New Music Moein Z Ham Dast

آهنگ معین زد بنام هم دست

مرگ برای همه اما سراغ از تو اگر قبل تو میرم
روتو نگیری ز منو یک ذره لبخند بزنو ای عشق خیالی

تنظیم: سعید انصار

دانلود آهنگ معین زد هم دست

 

متن آهنگ هم دست از معین زد

بر تن تو بوی منو صبح شده آهوی من امروز کجایی
دست بدی همدست منی
آخر این قصه یعنی باز جدایی
نه ، بهتره پرواز کنی
پنجره را باز کنی
عاشقی یا نه
من که صدا میزنمت وقتی چشمات رو همه بهم بگی جانم
روتو نگیری ز منو یک ذره لبخند بزنو ای عشق خیالی
خسته من از در به درون

قهری ولی طعنه زنون چای بیاری

Ghahri Vali Tane Zanoon Chay Beriz
با تو دلم گرم و خوشه عاشقم

اصلا به تو چه دور ما دیوار بچینین
دارو ندارم که تویی پای به پایم

بدویی تا همه دنیا رو ببینیم

در دل تو یاد منو در دل من

Dar Dele To Yade Mano Dar Dele Man

یار تویی تا به همیشه
با همه ات مال منی روح تو

در جان منی مثل همیشه
آغوش تو آرامشمه

هرچی پیشم باشه کمه من به تو گیرم

ترانه آهنگ هم دست از معین زد

مرگ برای همه اما

سراغ از تو اگر قبل تو میرم
روتو نگیری ز منو یک ذره

لبخند بزنو ای عشق خیالی
خسته من از در به درون قهری

ولی طعنه زنون چای بیاری
با تو دلم گرم و خوشه عاشقم

Ba To Delam Garmo Khoshe Ashegham

اصلا به تو چه دور ما دیوار بچینین
دارو ندارم که تویی پای به پایم

بدویی تا همه دنیا رو ببینیم

من باز دلم یاد تورا کرد
در شعر فقط مال منی تو
پرواز در این خانه دروغ است
انکار که دنیای منی تو
رویا همه اش فکرو خیال است
دستای منو دست تو کو پس
فهمیدم اگر دیر شد اما

Fahmidam Agar Dir Shod Ama
فصلا همه همدست تو بودن

Fasla Hame Hamdaste To Boodan
فصلا همه همدست تو بودن

Fasla Hame Hamdaste To Boodan