loading...

98music01

کد پیشواز همراه اول من احساسیم درک من مشکله مرتضی سرمدی,کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی من احساسیم,کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی همراه اول,,کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه,کد پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 7224 چهارشنبه 08 اسفند 1397

کد پیشواز همراه اول من احساسیم درک من مشکله مرتضی سرمدی
,
کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی من احساسیم
,
کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی همراه اول,
,
کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه
,
کد پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی با پخش آنلاین
,
کد پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی دریا
,
کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی همسفر
,
کد پیشواز آخرین شکست مرتضی سرمدی
,
کد پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر

 

من احساسیم درک من مشکله
عجینم با هر چی به جز حوصله
یه وقتایی که پرت و ناراحتم
نباید برنجی که کم صحبتم
همیشه باهام سرد بودن همه
یه کم خوبی هم دارم اما کمه


پر از عشق و احساس بی منتم
باهام خوب باشی باهات راحتم
پر از عشق و احساس بی منتم
باهام خوب باشی باهات راحتم


اگه پا به پام راه بیای بی دریغ
صبوری کنی و پریشون نشی
بتونی بمونی قسم میخورم
که از اعتمادت پشیمون نشی
که از اعتمادت پشیمون نشی


من احساسیم درک من مشکله
عجینم با هر چی به جز فاصله
یه وقتایی که پرت و ناراحتم
نباید برنجی که کم صحبتم
یه وقتایی که پرت و ناراحتم
نباید برنجی

گردآوری :انجمن.پیچک.نت
دنیای خاموش من

http://forums.pichak.net/thread11415.html

کد پیشواز همراه اول من احساسیم درک من مشکله مرتضی سرمدی - بزودی







برچسب ها کد پیشواز همراه اول من احساسیم درک من مشکله مرتضی سرمدی کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی من احساسیم کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی همراه اول کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه کد پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی با پخش آنلاین کد پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی دریا کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی همسفر کد پیشواز آخرین شکست مرتضی سرمدی کد پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو