loading...

98music01

دانلود آهنگ روزی که میخواستم از شهرمون برم پیش هزاران چشم تو گریه میکردی , دانلود آهنگ روزی که میخواستم از شهرمون برم سینا شبانخانی , دانلود آهنگ روزی که میخواستم از شهرمون برم , گفتم که عمر این سفر ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 46 یکشنبه 29 مهر 1397

دانلود آهنگ روزی که میخواستم از شهرمون برم پیش هزاران چشم تو گریه میکردی , دانلود آهنگ روزی که میخواستم از شهرمون برم سینا شبانخانی , دانلود آهنگ روزی که میخواستم از شهرمون برم , گفتم که عمر این سفر کوتاه کوتاهه , دانلود آهنگ گفتم که عمر این سفر کوتاه کوتاهه سینا شبانخانی , دانلود آهنگ گفتم که عمر این سفر کوتاه کوتاه , گفتی که یاد من همیشه با تو همراهه , گفتم مبادا جای من را دیگری گیرد , پیش هزاران چشم تو گریه میکردی ,

دانلود آهنگ روزی که میخواستم از شهرمون برم

پیش هزاران چشم تو گریه میکردی سینا شبانخانی 

 

 

روزی که می خواستم از شهرمون برم

پیش هزاران چشم تو گریه میکردی

میگفتی با حسرت دیگه بر نمی گردی

گفتم که عمر این سفر کوتاه کوتاهه

گفتی که یاد من همیشه با تو همراهه

گفتم مبادا جای من را دیگری گیرد

گفتی منتظر نشستن آخرین راهه

 

 

 

دانلود

 

http://hiphopir.rozblog.com/post/1813







برچسب ها دانلود آهنگ روزی که میخواستم از شهرمون برم پیش هزاران چشم تو گریه میکردی دانلود آهنگ روزی که میخواستم از شهرمون برم سینا شبانخانی دانلود آهنگ روزی که میخواستم از شهرمون برم گفتم که عمر این سفر کوتاه کوتاهه دانلود آهنگ گفتم که عمر این سفر کوتاه کوتاهه سینا شبانخانی دانلود آهنگ گفتم که عمر این سفر کوتاه کوتاه گفتی که یاد من همیشه با تو همراهه گفتم مبادا جای من را دیگری گیرد پیش هزاران چشم تو گریه میکردی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو