loading...

98music01

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  کجایی رضا بهرام,دانلود رایگان اهنگ  کجایی رضا بهرام,کد آوای انتظار همراه اول  کجایی رضا بهرام,متن موزیک  کجایی رضا بهرام,دانلود موزیک  کجایی رضا بهرام,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 138 یکشنبه 29 مهر 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  کجایی رضا بهرام,دانلود رایگان اهنگ  کجایی رضا بهرام,کد آوای انتظار همراه اول  کجایی رضا بهرام,متن موزیک  کجایی رضا بهرام,دانلود موزیک  کجایی رضا بهرام,متن آهنگ  کجایی رضا بهرام,تکست آهنگ  کجایی رضا بهرام,دانلود متن اهنگ  کجایی رضا بهرام,دانلود ترانه  کجایی رضا بهرام,دانلود آهنگ جدید 2018,Download New Music,دانلود آهنگ  کجایی رضا بهرام ریمیکس Remix,دانلود آهنگ جدید 2019,دانلود   کجایی رضا بهرام,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ  کجایی رضا بهرام,کد آهنگ پیشواز همراه اول  کجایی رضا بهرام,دانلود آهنگ  کجایی رضا بهرام کیفیت 320,دانلود موزیک جدید,mp3  کجایی رضا بهرام,متن ترانه  کجایی رضا بهرام,دانلود اهنگ جدید آبان 1397,دانلود اهنگ عاشقانه,

دانلود آهنگ کجایی رضا بهرام

Reza Bahram – Kojaei

آتشی به جان من ای همه قرار من

ببین چه تنها شدم زدی به قلب عاشقم نرووو

 

 

کجایی که مانده ام با خودم

کجایی خانه خرابت شدم

رفتم از خاطرت مانده در خاطرم نگاه آخرت

چرا نگار من هوای عاشقی افتاده از سرم

آتشی به جان من ای همه قرار من

ببین چه تنها شدم زدی به قلب عاشقم نرووو

نروو

آتشی به جان من ای همه قرار من

ببین چه تنها شدم زدی به قلب عاشقم نرووو

نروو

 

جنون عشق تو مرا امان نمیدهد

مگو که جاده آخرش به تو نمیرسد

خیال تو دمی مرا رها نمیکند

کسی مرا شبیه تو صدا نمیکند

آتشی به جان من ای همه قرار من

ببین چه تنها شدم زدی به قلب عاشقم نرووو

نروو

آتشی به جان من ای همه قرار من

ببین چه تنها شدم زدی به قلب عاشقم نرووو

نروو

 

 

 

دانلود

 

 

http://hiphopir.rozblog.com/post/1796







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل کجایی رضا بهرام دانلود رایگان اهنگ کجایی رضا بهرام کد آوای انتظار همراه اول کجایی رضا بهرام متن موزیک کجایی رضا بهرام دانلود موزیک کجایی رضا بهرام متن آهنگ کجایی رضا بهرام تکست آهنگ کجایی رضا بهرام دانلود متن اهنگ کجایی رضا بهرام دانلود ترانه کجایی رضا بهرام دانلود آهنگ جدید 2018 Download New Music دانلود آهنگ کجایی رضا بهرام ریمیکس Remix دانلود آهنگ جدید 2019 دانلود کجایی رضا بهرام دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ کجایی رضا بهرام کد آهنگ پیشواز همراه اول کجایی رضا بهرام دانلود آهنگ کجایی رضا بهرام کیفیت 320 دانلود موزیک جدید mp3 کجایی رضا بهرام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو