loading...

98music01

متن آهنگ ناگزير پويا بياتی Lyrics Music Pouya Bayati Nagozir   ترانه و شعر آهنگ ناگزير پويا بياتی پر از تنهاییم ای کاش عطرت دوباره تویه این خونه بپیچه نمیگم عشق خاصیته دنیاست ولی دنیا بدونه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 سه شنبه 01 آبان 1397

متن آهنگ ناگزير پويا بياتی
Lyrics Music Pouya Bayati Nagozir

متن آهنگ ناگزير پويا بياتی

 

ترانه و شعر آهنگ ناگزير پويا بياتی

پر از تنهاییم ای کاش عطرت دوباره تویه این خونه بپیچه
نمیگم عشق خاصیته دنیاست ولی دنیا بدونه عشق هیچه

نمیتونم نگم از جای خالیت تو اونی که دلم میخواد باشه
آدم مجبوره وقتی عاشقی کرد با احساسه خودش رو راست باشه

این آهنگو فرستادم بدونی هنوزم عشق واسم همه چیزه
هنوزم جات محفوظه تو قلبم هنوزم خاطرت خیلی عزیزه

این آهنگو فرستادم بدونی من از دلتنگ بودن ناگزیرم
از این آینده ی بی تو کلافم از این حاله بلاتکلیف سیرم

تکست آهنگ ناگزير پويا بياتی

همیشه تویه دنیا یه نفر هست که فکرش از سر آدم نمیره
تو میتونی منو گم کرده باشی ولی من عشقم از یادم نمیره , ولی من عشقم از یادم نمیره

این آهنگو فرستادم بدونی هنوزم عشق واسم همه چیزه
هنوزم جات محفوظه تو قلبم هنوزم خاطرت خیلی عزیزه

این آهنگو فرستادم بدونی من از دلتنگ بودن ناگزیرم
از این آینده ی بی تو کلافم از این حاله بلاتکلیف سیرم

**

http://www.faratext.com/10657/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%86%d8%a7%da%af%d8%b2%d9%8a%d8%b1-%d9%be%d9%88%d9%8a%d8%a7-%d8%a8%d9%8a%d8%a7%d8%aa%db%8c.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو