loading...

98music01

کد آوای انتظار همراه اول گذشته ها از احسان خواجه امیری,دانلود رایگان اهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری,متن آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری,کد آهنگ پیشواز همراه اول گذشته ها از احسان خواجه امیری,اک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 74 شنبه 05 آبان 1397

کد آوای انتظار همراه اول گذشته ها از احسان خواجه امیری,دانلود رایگان اهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری,متن آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری,کد آهنگ پیشواز همراه اول گذشته ها از احسان خواجه امیری,اکورد آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل گذشته ها از احسان خواجه امیری,دانلود آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری,دانلود آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری ریمیکس Remix,دانلود آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری کیفیت 320,

متن آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری

آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری

♫♫♫

گذشته هارو دوره کن روزای خوبمون گذشت

یه شب از اون شبای خوب چرا دوباره بر نگشت

تموم خاطرات تو گذشته با مرور من

بدون تو به شب رسید روزای سوت و کور من

 

روزای سوت و کور من

بازم تو خواب من با من قدم بزن

آروم و سر به زیر

میمیرم از غم و بی خود سراغمو از آدما نگیر

♫♫♫

دوباره بی قراری و دوباره گریه های من

نمی دونم چرا به تو نمی رسه صدای من

نگفته های قلبمو نمی دونم به کی بگم

دلم همیشه روشنه دوباره میرسیم به هم

دوباره میرسیم به هم

ترانه سرا : حسین غیاثی

http://www.texahang.org







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول گذشته ها از احسان خواجه امیری دانلود رایگان اهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری متن آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز همراه اول گذشته ها از احسان خواجه امیری اکورد آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل گذشته ها از احسان خواجه امیری دانلود آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری دانلود آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری ریمیکس Remix دانلود آهنگ گذشته ها از احسان خواجه امیری کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو