loading...

98music01

 آهنگ رویا مهدی مقدمباز امشب توی رویاتوی رویاخواب تو رو می بینمتوی خوابم پیش تودوباره من می شینمباز امشب توی رویاخواب تو رو می بینمتوی دستای قشنگ و نازتیه دونه گل یاس می بینمبیا بریم بی تو شدم تن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 92 چهارشنبه 09 آبان 1397


 آهنگ رویا مهدی مقدم
باز امشب توی رویا
توی رویا
خواب تو رو می بینم
توی خوابم پیش تو
دوباره من می شینم
باز امشب توی رویا
خواب تو رو می بینم
توی دستای قشنگ و نازت
یه دونه گل یاس می بینم
بیا بریم بی تو شدم تنها
تنها
اگه نیای می میرم از غم ها


باز دوباره توی خوابم
تو رو می بینم
ولی تو میری می شم بازم تنها
بیا بریم بی تو شدم تنها
تنها
اگه نیای می میرم از غم ها
باز دوباره توی خوابم
تو رو می بینم 
ولی تو میری می شم بازم تنها

باز امشب توی رویا
خواب تو رو می بینم
توی خوابم پیش تو
دوباره من می شینم
باز امشب توی رویا
خواب تو رو می بینم
توی دستای قشنگ و نازت
یه دونه گل یاس می بینم
بیا بریم بی تو شدم تنها
اگه نیای می میرم از غم ها
باز دوباره توی خوابم
تو رو می بینم 
ولی تو میری می شم بازم تنها
بیا بریم بی تو شدم تنها
اگه نیای می میرم از غم ها
باز دوباره توی خوابم
تو رو می بینم 
ولی تو میری می شم بازم تنها
بیا بریم بی تو شدم تنها
تنها
اگه نیای می میرم از غم ها
باز دوباره توی خوابم
تو رو می بینم 
ولی تو میری می شم بازم تنها
بیا بریم بی تو شدم تنها
تنها
اگه نیای می میرم از غم ها
باز دوباره توی خوابم
تو رو می بینم 
ولی تو میری می شم بازم تنها







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو