loading...

98music01

مامان بیا جیش دارمفوریه خیلی کارملگن بیار زود برامتاخیس نشه شلوارم فیل به این بزرگیلگن به این کوچیکیپاهاش چه چاقو گندساین آقا فیله خیکی زرافه خیلی نازهپاهاش چقد دارزهناراحته چون که نیستلگن براش اندا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 98 یکشنبه 01 مهر 1397

مامان بیا جیش دارم
فوریه خیلی کارم
لگن بیار زود برام
تاخیس نشه شلوارم

فیل به این بزرگی
لگن به این کوچیکی
پاهاش چه چاقو گندس
این آقا فیله خیکی

زرافه خیلی نازه
پاهاش چقد دارزه
ناراحته چون که نیست
لگن براش اندازه

 

خرسه سفیده خسته

روی لگن نشسته
باید بلند شه از جاش
دره خونه رو نبسته

غورباقه ی سبز من
نشسته روی لگن
لگن که ماله اون نیست
ماله کیه؟ماله من

خط خطیه گوره خر
از نوکه پا تا به سر
باید بشینه روی
یک لگنه بزرگتر

این سگ ما خال خالیست
خالهای او قهوه ایست
خودش باید بدونه
که جاش رو این لگن نیست

مرغک پا طلایی
بخون تو قد قدایی
روی لگن نشستی
به!چه پری ، چه پایی

آها آهای آقا موش
که هستی خیلی باهوش
لگن برات بزرگه
نیوفتی یک دفه توش؟!

اون طرفه این لگن
افتاده شلواره من
مامان بدو زود بیا
تموم شده کارمن

پر شده باز این لگن
باید که خالیش کنم
تا اینکه دفعه ی بعد
دوباره توش جیش کنم

 

*درخواستی کاربران Net *

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دنبال این آهنگ هستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930







برچسب ها مامان بیا جیش دارم فوریه خیلی کارم لگن بیار زود برام تاخیس نشه شلوارم دانلود اهنگ مامان بیا جیش دارم فوریه خیلی کارم مامان بیا جیش دارم فوریه خیلی کارم لگن بیار زود برام تاخیس نشه شلوارم فیل به این بزرگی لگن به این کوچیکی پاهاش چه چاقو گندس این آقا فیله خیکی زرافه خیلی نازه پاهاش چقد دارزه ناراحته چون که نیست لگن براش اندازه خرسه سفیده خسته روی لگن نشسته باید بلند شه از جاش دره خونه رو نبسته غورباقه ی سبز من نشسته روی لگن لگن که ماله اون نیست ماله کیه؟ماله من خط خطیه گوره خر از نوکه پا تا به سر باید بشینه روی یک لگنه بزرگتر این سگ ما خال خالیست خالهای او قهوه ایست خودش باید بدونه که جاش رو این لگن نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو