loading...

98music01

,    دانلود آهنگ خداحافظ ای تمام امیدم,    خداحافظ ای تمام امیدم نظر کن بر گیسوان سپیدم,    دانلود آهنگ خداحافظ ای شعر شبهای روشن,    اهنگ غ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 940 پنجشنبه 01 آذر 1397


,    دانلود آهنگ خداحافظ ای تمام امیدم
,    خداحافظ ای تمام امیدم نظر کن بر گیسوان سپیدم
,    دانلود آهنگ خداحافظ ای شعر شبهای روشن
,    اهنگ غمگین خداحافظ

,   

ز شهرت عزم سفر دارم ز کویت قصد گذر دارم

نفهمیدی مهربونی دل ندونستی چشم تر دارم

دگر رفتم من ز شهر شما

ندیدم یک ذره مهر و وفا

تو بودی امید زندگیم

تو را می سپارم به دست خدا

خداحافظ ای تمام امیدم ز بام عشقت نگر که پریدم

تو قدر من رو نمی دونی تو باش و عمری پشیمونی

خداحافظ ای تمام امیدم

هنوز از عشق تو دل نبریدم

تو قدر من رو نمی دونی

تو باش و عمری پشیمونی

دانلود آهنگ احساسی خداحافظ از ناصر صدر

به پای تو گریه ها کردم 

نمیدیدی غصه و دردم

مرا بار طعنه ها کردی

به اشک سرخ و رخ زردم

ز دستت قلب من آزرده

رخم زرد و  چهره افسرده 

بریدم دل از تو و دل خود

دلی که تاب منو برده

دلی که تاب منو برده

 

 

http://nakaman.net







برچسب ها دانلود آهنگ خداحافظ ای تمام امیدم خداحافظ ای تمام امیدم نظر کن بر گیسوان سپیدم دانلود آهنگ خداحافظ ای شعر شبهای روشن اهنگ غمگین خداحافظ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو