loading...

98music01

,    دانلود آهنگ خداحافظ ای رفیق,    اهنگ دلم گرفته ای رفیق اپارات,    دانلود کلیپ دلم گرفته ای رفیق,    متن دلم گرفته ای رفیق,  &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 پنجشنبه 01 آذر 1397





,    دانلود آهنگ خداحافظ ای رفیق
,    اهنگ دلم گرفته ای رفیق اپارات
,    دانلود کلیپ دلم گرفته ای رفیق
,    متن دلم گرفته ای رفیق
,    دلم گرفته رفیق
,    کد پیشواز دلم گرفته ای رفیق
,    کلیپ دلم گرفته ای رفیق گرشا رضایی
,    اکورد اهنگ دلم گرفته ای رفیق گرشا رضایی
,    عکس دلم گرفته ای رفیق

,   

دلم گرفته ای رفیق لبریز بغضم این روزا

هیشکی نمیفهمه منو خستم از این حال و هوا

♪♪♫♫♪♪♯ دلم گرفته ای رفیق جا موندم انگار از همه ♪♪♫♫♪♪♯

از حال این روزام برات هر چی بگم بازم کمه

کاشکی منم شبیه تو کم میشدم از روزگار

♪♪شعر : مونا جلالی♪♪

واسه دوباره دیدنت بگو مونده چند تا بهار

هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم

♪♪♫♫♪♪♯ یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم ♪♪♫♫♪♪♯

UpMusicTag دانلود آهنگ گرشا رضایی دلم گرفته ای رفیق

♪♪♫♫♪♪♯ هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم ♪♪♫♫♪♪♯

یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم

کسی به جز تو این روزا حال منو نمی دونه

بگو کدوم جاده منو به شهر تو میرسونه

دلم گرفته ای رفیق دنیا بیمارت شده

همدم این روزای بد عکس رو دیوارت شده

♪♪♫♫♪♪♯ هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم ♪♪♫♫♪♪♯

یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم

هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم

یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم

 

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ خداحافظ ای رفیق اهنگ دلم گرفته ای رفیق اپارات دانلود کلیپ دلم گرفته ای رفیق متن دلم گرفته ای رفیق دلم گرفته رفیق کد پیشواز دلم گرفته ای رفیق کلیپ دلم گرفته ای رفیق گرشا رضایی اکورد اهنگ دلم گرفته ای رفیق گرشا رضایی عکس دلم گرفته ای رفیق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو