loading...

98music01

متن آهنگ دیدم نمیشه از بهنام علمشاهی میخوام فراموشت کنم چشماتو از یاد ببرم میخوام که از یادم بره رفتی چی اومد به سرم دیدم نمیشه هرچی که خواستم بعد تو با خاطراتت سر کنم یا با همین خاطره ها 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 دوشنبه 12 آذر 1397

متن آهنگ دیدم نمیشه از بهنام علمشاهی

میخوام فراموشت کنم

چشماتو از یاد ببرم
میخوام که از یادم بره

رفتی چی اومد به سرم
دیدم نمیشه
هرچی که خواستم بعد تو

با خاطراتت سر کنم
یا با همین خاطره ها

 

رفتنتو باور کنم
دیدم نمیشه
دیدم نمیشه هر کسی جاتو تو قلبم بگیره
این همه خاطراتتو یه روز تو قلبم بمیره
دیدم نمیشه
واسه به دست آوردنت چه نقشه ها کشیدمو
بعد یه عمر دربدری دیدی به تو رسیدمو

اما نفهمیدم چرا چی شد ازم جدا شدی

من با تو صادق بودم و چرا تو بی وفا شدی
هرچی که خواستم نشکنم با بی خیالی سر کنم
داغ دل شکستمو با دلخوشی کمتر کنم
دیدم نمیشه هر کسی جاتو تو قلبم بگیره
این همه خاطرات تو یه روز تو قلبم بمیره
دیدم نمیشه

http://www.abanmusic.net







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو