loading...

98music01

X دانلود آهنگ شاهین خسرو آبادی و نیما مظفری X دانلود فول آلبوم شاهین خسرو آبادی X دانلود تمام آهنگ های شاهین kh X شاهین خسرو آبادی دیگه نمیتونم X دانلود فول آلبوم شاهین کی اچ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 شنبه 24 آذر 1397
X دانلود آهنگ شاهین خسرو آبادی و نیما مظفری X دانلود فول آلبوم شاهین خسرو آبادی X دانلود تمام آهنگ های شاهین kh X شاهین خسرو آبادی دیگه نمیتونم X دانلود فول آلبوم شاهین کی اچ X دانلود آهنگ شاهین خسروی X شاهین خسروآبادی دیگه نمیتونم

 

 

 

متن آهنگ تو و عشقت نیما مظفری و شاهین خسرو آبادی

دونه دونه خاطرات و روزای با خوش با تو هر جا که میرم جلوی چشامه
هنوزم عطرت تو نفسامه هرجا که رفتم
همیشه از تو و عشقت گفتم به همه یادمه …
باورش سخته که حالا انقد از من دوری آخه چجوری
خالی شد دستام هیچکسو جز تو دیگه نمیخوام نیستی و تنهام
همیشه از تو و عشقت گفتم به همه یادمه …
باورش سخته که حالا انقد از من دوری آخه چجوری
خالی شد دستام هیچکسو جز تو دیگه نمیخوام نیستی و تنهام
همیشه از تو و عشقت گفتم به همه یادمه …

دانلود آهنگ جدید نیما مظفری و شاهین خسرو آبادی تو و عشقت با لینک مستقیم

میون این همه آدم چی شد دل به تو دادم
توی شلوغی تو این خیابون روزای ابری صدای بارون
هوای پاییز همه خاطره هاتو یادم میاره دوباره
باورش سخته که حالا انقد از من دوری آخه چجوری
خالی شد دستام هیچکسو جز تو دیگه نمیخوام نیستی و تنهام
همیشه از تو و عشقت گفتم به همه یادمه …
باورش سخته که حالا انقد از من دوری آخه چجوری
خالی شد دستام هیچکسو جز تو دیگه نمیخوام نیستی و تنهام
همیشه از تو و عشقت گفتم به همه یادمه …

دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://rozmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ شاهین خسرو آبادی و نیما مظفری دانلود فول آلبوم شاهین خسرو آبادی دانلود تمام آهنگ های شاهین kh شاهین خسرو آبادی دیگه نمیتونم دانلود فول آلبوم شاهین کی اچ دانلود آهنگ شاهین خسروی شاهین خسروآبادی دیگه نمیتونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو