loading...

98music01

,    دانلود آهنگ منو با لالایی دوباره خوابم کن,    دانلود آهنگ حمید طالب زاده همه چی آرومه ریمیکس,    دانلود آهنگ همه چی آرومه با کیفیت 320,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 78 پنجشنبه 29 آذر 1397



,    دانلود آهنگ منو با لالایی دوباره خوابم کن
,    دانلود آهنگ حمید طالب زاده همه چی آرومه ریمیکس
,    دانلود آهنگ همه چی آرومه با کیفیت 320
,    آهنگ همه چی آرومه عماد طالب زاده
,    کلیپ همه چی آرومه
,    دانلود آهنگ همه چی آرومه بالینک مستقیم
,    آهنگ بی کلام همه چی آرومه
,    دانلود آهنگ های حمید طالب زاده
,    آهنگ همه چی آرومه لیلا فروهر ستار حمید طالب زاده

,   

دانلود آهنگ حمید طالب زاده به نام همه چی آرومه

Download Music Hamid Talebzadeh Hamechi Aroome

دانلود آهنگ ملایم حمید طالب زاده بنام همه چی آرومه

دانلود موزیک همه چی آرومه تو به من دل بستی

دانلود ترانه همه چی آرومه تو به من دل بستی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تکست و متن آهنگ حمید طالب زاده همه چی ارومه

همه چی آرومه تو به من دل بستی

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن

شک نداری دیگه تو به احساس من

همه چی آرومه من چه قدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم میبالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه

تشنه ی چشماتم منو سیرابم کن

منو با لالایی دوباره خوابم کن

بگو این آرامش تا ابد پا برجاست

حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست

همه چی آرومه من چه قدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چه قدر خوشبختم همه چی آرومه

فول موزیک حمیدطالب زاده

همه چی آرومه تو به من دل بستی

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن

شک نداری دیگه تو به احساس من

همه چی آرومه من چه قدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم میبالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه

همه چی آرومه ، همه چی آرومه ، همه چی آرومه

تشنه ی چشماتم منو سیرابم کن

منو با لالایی دوباره خوابم کن

بگو این آرامش تا ابد پا برجاست

حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست

همه چی آرومه من چه قدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چه قدر خوشبختم همه چی آرومه

 

 

دانلود آهنگ کیفیت بالا با لینک مستقیم

 

 

http://new-song.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%87/







برچسب ها دانلود آهنگ منو با لالایی دوباره خوابم کن دانلود آهنگ حمید طالب زاده همه چی آرومه ریمیکس دانلود آهنگ همه چی آرومه با کیفیت 320 آهنگ همه چی آرومه عماد طالب زاده کلیپ همه چی آرومه دانلود آهنگ همه چی آرومه بالینک مستقیم آهنگ بی کلام همه چی آرومه دانلود آهنگ های حمید طالب زاده آهنگ همه چی آرومه لیلا فروهر ستار حمید طالب زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو