loading...

98music01

,    متن آهنگ سیامک عباسی من دیوانه نیستم,    متن من دیوانه نیستم سیامک عباسی,    دانلود اهنگ من دیوانه نیستم سیامک عباسی,    آکورد من دیوان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 64 پنجشنبه 06 دی 1397


,    متن آهنگ سیامک عباسی من دیوانه نیستم
,    متن من دیوانه نیستم سیامک عباسی
,    دانلود اهنگ من دیوانه نیستم سیامک عباسی
,    آکورد من دیوانه نیستم سیامک عباسی
,    متن اهنگ من دیوانه نیستم سیامک
,    متن اهنگ من دیوانه نیستم حمید صفت
,    آکورد آهنگ من دیوانه نیستم سیامک عباسی
,    موزیک ویدیو من دیوانه نیستم سیامک عباسی
,    من دیوانه نیستم سیامک عباسی فیلم

,   

متن آهنگ من دیوانه نیستم سیامک عباسی

Lyrics Music Siamak Abbasi Man Divane Nistam

متن آهنگ من دیوانه نیستم سیامک عباسی

 

ترانه و شعر آهنگ من دیوانه نیستم سیامک عباسی

درسته که درگیر روزای سختم برای تو که وقت دارم عزیزم
واسه این همه نا امیدی دعا کن , دعا کن فقط کم نیارم عزیزم

جوونم جوونم جوونم جوونم نه اونقدر که از عشق چیزی ندونم
نه اونقدر که عینه خیالم نباشه نه اونقدر که بی تو بخوامو بتونم

ای عشق ببین دلم شکسته از این شبای خسته از این همه جدایی
ای عشق خرابه حالو روزم میسازمو میسوزم تو تنهایی

ای عشق ببین دلم شکسته از این شبای خسته از این همه جدایی
ای عشق خرابه حالو روزم میسازمو میسوزم تو تنهایی

تکست آهنگ من دیوانه نیستم سیامک عباسی

از این زخمه کهنه ابایی ندارم که زخمه عمیقم نمک گیره عشقه
چشای سیاه تو تقصیره من نیست چشای سیاه تو تفسیره عشقه

ببین اسم این عشقه دیوونگی نیست که این عشق راه نجاتی نداره
تا روزی که زنده ام تو رو دوست دارم چراشم به تو ارتباطی نداره

ای عشق ببین دلم شکسته از این شبای خسته از این همه جدایی
ای عشق خرابه حالو روزم میسازمو میسوزم تو تنهایی

ای عشق ببین دلم شکسته از این شبای خسته از این همه جدایی
ای عشق خرابه حالو روزم میسازمو میسوزم تو تنهایی

**

http://www.faratext.com/16334/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C.html







برچسب ها متن آهنگ سیامک عباسی من دیوانه نیستم متن من دیوانه نیستم سیامک عباسی دانلود اهنگ من دیوانه نیستم سیامک عباسی آکورد من دیوانه نیستم سیامک عباسی متن اهنگ من دیوانه نیستم سیامک متن اهنگ من دیوانه نیستم حمید صفت آکورد آهنگ من دیوانه نیستم سیامک عباسی موزیک ویدیو من دیوانه نیستم سیامک عباسی من دیوانه نیستم سیامک عباسی فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو