loading...

98music01

,    متن آهنگ سیامک عباسی عشق,    عشق سیامک عباسی متن,    آهنگ عشق سیامک عباسی,    دانلود اهنگ سیامک عباسی ای عشق,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 42 پنجشنبه 06 دی 1397


,    متن آهنگ سیامک عباسی عشق
,    عشق سیامک عباسی متن
,    آهنگ عشق سیامک عباسی
,    دانلود اهنگ سیامک عباسی ای عشق
,    دانلود اهنگ سیامک عباسی ای عشق ببین دلم شکسته
,    اهنگ جدید سیامک عباسی
,    اهنگ سیامک عباسی بهترین وقت
,    متن اهنگ عشق گوگوش
,    دانلود اهنگ سیامک عباسی عشق دورم

,   

 

متن آهنگ عشق سیامک عباسی
Lyrics Music Siamak Abbasi Eshgh

متن آهنگ عشق سیامک عباسی

 

ترانه و شعر آهنگ عشق سیامک عباسی

با تو از تمومه جاده ها میگذرم با خودم تو رو به قصه ها میبرم
زندگیه آدما همش یه خاطرست تو تمومه خاطراته من تویى و بس

وقتی مىشه با تو لحظه رو نفس کشید باید از گذشته هاى دور دست کشید
سرنوشتو پا به پاى من رقم بزن من به جاى تو , تو به جاى من قدم بزن

عشق ما دو تا رو هم سفر کرده زندگى رو ساده تر کرده هم یه درده هم یه همدرده
عشق هم یه زخمه هم یه تسکینه گاهى شاده گاهى غمگینه تلخیاشم حتى شیرینه

تکست آهنگ عشق سیامک عباسی

من تو شباى گریه کردن قبل از این روزاى روشن خواب عشقو دیده بودم
تو دستمو محکم بگیر و زنده کن این زندگى رو تا بسازیم عشقو کم کم

قطره ها وقتى به هم دل میبندن دریا میشن آدما وقتایى که عاشق میشن زیبا میشن

عشق ما دو تا رو هم سفر کرده زندگى رو ساده تر کرده هم یه درده هم یه همدرده
عشق هم یه زخمه هم یه تسکینه گاهى شاده گاهى غمگینه تلخیاشم حتى شیرینه

**

http://www.faratext.com/9119/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C.html







برچسب ها متن آهنگ سیامک عباسی عشق عشق سیامک عباسی متن آهنگ عشق سیامک عباسی دانلود اهنگ سیامک عباسی ای عشق دانلود اهنگ سیامک عباسی ای عشق ببین دلم شکسته اهنگ جدید سیامک عباسی اهنگ سیامک عباسی بهترین وقت متن اهنگ عشق گوگوش دانلود اهنگ سیامک عباسی عشق دورم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو