loading...

98music01

X متن آهنگ عادت مسعود سعیدی X تکست آهنگ عادت مسعود سعیدی X کد آهنگ عادت مسعود سعیدی X آهنگ عادت مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ عادت X مسعود سعیدی X متن آهنگ های مسعو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 120 جمعه 14 دی 1397
X متن آهنگ عادت مسعود سعیدی X تکست آهنگ عادت مسعود سعیدی X کد آهنگ عادت مسعود سعیدی X آهنگ عادت مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ عادت X مسعود سعیدی X متن آهنگ های مسعود سعیدی X تکست آهنگ مسعود سعیدی X آهنگ قدیمی مسعود سعیدی X آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی X دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی X متن آهنگ X کد موزیک مسعود سعیدی X متن ترانه های مسعود سعیدی X آهنگ غمگین مسعود سعیدی X آهنگ پیشواز مسعود سعیدی X تکست موزیک

آهنگ عادت مسعود سعیدی - تکست موزیک
» ترانه سرا ( رامين کسرايى )
» آهنگ ساز : ( مسعود سعيدى )
» تنظیم : ( سروش کاظمى / ميکس و مسترينگ : سروش کاظمى )
ورس 1

تو که گفتی بی تو سختمه // غمو غصه توی بختمه

داری حالا عادت میکنی // دلو از غم راحت میکنی

دیگه رفتن سادست واسه تو // جاده هم آمادست واسه تو

ولی چشمای من تر شده // عمر من پای تو سر شده



کروس 1

چرا اشکامو باور کنی // خودتو واسه من پرپر کنی

تو باید بری دیگه خوبه من // بری از اینجا محبوبِ من



ورس 2

پرم از بغض و از خاطره // نمیخوام عشق از اینجا بره

تو سکوتم دنیایه غمه // رفتنه تو تنها دردمه

آرزوهام بیتو مردنو // دلتو این روزا بردنو

ولی من میمیرم بی نگات // تا قیامت میشینم به پات



کروس 2

چرا اشکامو باور کنی // خودتو واسه من پرپر کنی

تو باید بری دیگه خوبه من // بری از اینجا محبوبِ من







برچسب ها متن آهنگ عادت مسعود سعیدی تکست آهنگ عادت مسعود سعیدی کد آهنگ عادت مسعود سعیدی آهنگ عادت مسعود سعیدی مسعود سعیدی آهنگ عادت مسعود سعیدی متن آهنگ های مسعود سعیدی تکست آهنگ مسعود سعیدی آهنگ قدیمی مسعود سعیدی آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی متن آهنگ کد موزیک مسعود سعیدی متن ترانه های مسعود سعیدی آهنگ غمگین مسعود سعیدی آهنگ پیشواز مسعود سعیدی تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو