loading...

98music01

خونه بعد تو واسه من زندونه نیستی این روزا تو چشام بارونه همه چی بی تو دلگیره نگو این کار تقدیره ندوستی تو این خونه یه نفر بی تو میمیره چرا حالا باهام سردی؟ حالا که عاشقم کردیمن هنوزم دوست دار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 224 یکشنبه 16 دی 1397

خونه بعد تو

واسه من زندونه

نیستی این روزا

تو چشام بارونه

همه چی بی تو دلگیره

نگو این کار تقدیره

ندوستی تو این خونه

یه نفر بی تو میمیره

چرا حالا باهام سردی؟

حالا که عاشقم کردی

من هنوزم دوست دارم

ازت میخوام که برگردی

نگیر از من نفس هاتو

فقط آروم میشم با تو

واسه من سخته دل کندن

آره من بی تو نابودم

منی که عاشقت بودم

من دیوونه رو نشکن

***

ازت دست برنمیدارم

آخه خیلی دوست دارم

من از تو اون روزای سرد

یه دنیا عشق طلبکارم

تو رو یک عمره میشناسم

تو بودی عشق و احساسم

نه رسم عاشقش این نیس

بمون که رو تو حساسم

نگیر از من نفس هاتو

فقط آروم میشم با تو

واسه من سخته دل کندن

آره من بی تو نابودم

منی که عاشقت بودم

من دیوونه رو نشکن

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

منبع: btab74.rozblog.com







برچسب ها آهنگ بعد تو از مصطفی نوروزی متن آهنگ بعد تو از مصطفی نوروزی سایت بیتاب دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ غمگین95 دانلود آهنگ قدیمی دانلود آهنگ زیبا آهنگ خونه بعد تو واسه من زندونه نیستی این روزا آهنگتو چشام بارونه همه چی بی تو دلگیره نگو این کار تقدیره آهنگ چرا حالا باهام سردی؟ حالا که عاشقم کردی من هنوزم دوست دارم آهنگ ازت میخوام که برگردی نگیر از من نفس هاتو فقط آروم میشم با تو واسه من سخته دل کندن بهترین آهنگ عاشقانه کد پیشواز آهنگ بعد تو از مصطفی نوروزی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ خونه بعد تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو