loading...

98music01

تورو اونقدر میخواد دلم که هرلحظه باتخوبه و تنگ میشه همیشه و زود براتتورو اونقدر میخواد که این دلم پا به پاتمیاد هیچکس نمیتونه باشه بجاتواسه خاطر تو من از همه بردیمبدون از همه گذشتم تا به تو رسیدمتا تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 چهارشنبه 19 دی 1397


تورو اونقدر میخواد دلم که هرلحظه بات
خوبه و تنگ میشه همیشه و زود برات
تورو اونقدر میخواد که این دلم پا به پات
میاد هیچکس نمیتونه باشه بجات


واسه خاطر تو من از همه بردیم


بدون از همه گذشتم تا به تو رسیدم
تا تو و نگاتو خنده هاتو دیدم
طرح زیبای چشاتو تو دلم کشیدم

با تو همیشه خوبم
کنار تو میمونم
دیگه گذشته ها گذشته
تنها تویی وصل جونم
جز اینکه با تو باشم
آرزویی ندارم
راضیم از تموم احساس

♫♫♫

تو که باشی فقط قلب من تا ابد
واسه موندن کنار دلت میزنه
تورو دوست دارمو انتظارم ازت
اینه تنهام نذاری قلب من میشکنه

واسه خاطر تو من از همه بردیم
بدون از همه گذشتم تا به تو رسیدم
تا تو و نگاتو خنده هاتو دیدم
طرح زیبای چشاتو تو دلم کشیدم

با تو همیشه خوبم 
کنار تو میمونم
دیگه گذشته ها گذشته 
تنها تویی وصل جونم
جز اینکه با تو باشم
آرزویی ندارم
راضیم از تموم احساسی که پات میذارم







برچسب ها متن آهنگ با تو احمد سعیدی تکست آهنگ با تو احمد سعیدی دانلود آهنگ با تو احمد سعیدی کد آهنگ با تو احمد سعیدی آهنگ با تو احمد سعیدی آهنگ با تو احمد سعیدی احمد سعیدی آهنگ با تو احمد سعیدی 93 تکست موزیک احمد سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو