loading...

98music01

» تنظیم : ( سالار عبدی / میکس و مسترینگ : ارسام )یه لحظس همه چی برعکس از بس که خستسبقیشو بذار دسته تقدیر ولی پرچم بالاستاز این تنهایی میترسم ببین دستام چقدر سردهببین تقدیره بی انصاف چکاری با دلم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 205 چهارشنبه 19 دی 1397

» تنظیم : ( سالار عبدی / میکس و مسترینگ : ارسام )
یه لحظس همه چی برعکس از بس که خستس
بقیشو بذار دسته تقدیر ولی پرچم بالاست

از این تنهایی میترسم ببین دستام چقدر سرده
ببین تقدیره بی انصاف چکاری با دلم کرده
یه دنیا از دلم دوری منم وابسته تر میشم
دلت درگیر این روزا منم هی خسته تر میشم


خسته تر میشم وابسته تر میشم

شنیدم با دلم قهری ولی یادت هنوز با ماست
تواین قلب ترک خوردم هنوزم پرچمت بالاست
غرورم زیر پاهاته شدم بازیچه ی دستات
الان زوده نمیفهمی چکار کرد با دلم حرفات
غرورم زیر پاهاته شدم بازیچه ی دستات
الان زوده نمیفهمی چکار کرد با دلم حرفات


یه لحظس همه چی برعکس از بس که خستس
دلم از قصد پس زد تو هرچند با تموم بدی هات هنوز بالاست پرچم
اره بالاست پرچم
سرگرم هرچی هستی دستی رفتی دستی دستی تو ما هردو سردشیم دلم شده پر شک و تردید که بمونم یا نه که بخونم یا نه ها؟ بقیشو بذار دسته تقدیر هه ولی پرچم بالاست داره میگه اینو حتما با ماست که هرچی چرخید ما از سر تا پاش هیچ وقت دلو دور نمیزنیم از غرب و شرقیم ولی پرچم بالاست وای دلو نزدیک نکن چشمایه مارو تحریک نکن که سرتاسر دنیارو گشتم منه دیوونه رو تهدید نکن هه بگو چی دارم میگم با این حس و حالم تورو میذارم میرم توم کمتر به من فکر کن پس به خودت نگیر من سیگارمو میگم الو صدا قطعو وصله داره مینویسه مست و خسته داره میلرزه از سر تا پاش من فریاد میزنمو پرچم بالاست

الان زوده نمیفهمی هنوز غدو مغروری
چقد نزدیک احساست چقد از خلوتم دوری
واسه برگشتنت اینبار قلبم نمیلرزه 
شدم پا سوزه عشقی که به یک لعنت نمیارزه نمیارزه 
شنیدم با دلم قهری ولی یادت هنوز با ماست
تو این قلبه ترک خوردم همیشه پرچمت بالاست
غرورم زیر پاهاته شدم بازیچه دستات
الان زوده نمیفهمی چکاری کرد با دلم حرفات.



منبع:
ایران ترانه







برچسب ها آهنگ پرچم بالاست احمد سولو و مهدی همت بهزاد پکس متن آهنگ پرچم بالاست احمد سولو و مهدی همت بهزاد پکس تکست آهنگ پرچم بالاست احمد سولو و مهدی همت بهزاد پکس دانلود آهنگ پرچم بالاست احمد سولو و مهدی همت بهزاد پکس کد آهنگ پرچم بالاست احمد سولو و مهدی همت بهزاد پکس بهزاد پکس آهنگ پرچم بالاست احمد سولو و مهدی همت متن آهنگ های بهزاد پکس و احمد سولو تکست آهنگ های بهزاد پکس و احمد سولو تکست آهنگ بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ قدیمی بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ عاشقانه بهزاد پکس و احمد سولو دانلود فول آلبوم بهزاد پکس و احمد سولو متن آهنگ کد موزیک بهزاد پکس و احمد سولو متن ترانه های بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ غمگین بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ پیشواز بهزاد پکس و احمد سولو تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو