loading...

98music01

آهنگ خیابونی (با احمد سولو و رضا طاها) بهزاد پکس » ترانه سرا ( بهزاد پکس )» آهنگ ساز : ( احمد سولو )» تنظیم : ( احمد سولو )نقاب صورتتو بردار ته بازی رسید دستت واسم رو شد فهمیدم این ر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 چهارشنبه 19 دی 1397

آهنگ خیابونی (با احمد سولو و رضا طاها) بهزاد پکس
» ترانه سرا ( بهزاد پکس )
» آهنگ ساز : ( احمد سولو )
» تنظیم : ( احمد سولو )
نقاب صورتتو بردار ته بازی رسید دستت واسم رو شد فهمیدم این رابطه پوچه ته قصست نبینمت/دیگه دور شو یه موقع نگی با من بودی من آبرو دارم مثل تو خیابونی بی آبرو نیستم لعنتی میخوام نباشی تو چشام نگاه کن عوض شدم قاتل این رابطه ها هستم دیگه مردی واسم زنگ زدی که چی میگی میسکالامو دیدی؟ اینو بدون داری تاوان هرزگیتو میدی واسم سوال شده دلت به چی خوش بود؟

 به اون تیریپ آست شاید یادت رفته از جیب ما بود گفتن خیلی با کلاسه من اضافیم واست؟ معنی رفاقتو نمیفهمم با خیالت بازم امشب نمیخوابم میخوام فاز فراموشی باشه اصلا مهم نیست تو بغلت چند نفری جا شه احمد سولو میدونم که یکی دیگه دست تو دست تو دلو میبره که یکی دیگه هست که داره قیدمو میزنه میدونم دیگه دست تو دست اون دلو میکنه همون دلی که یه روزی میگفتی عاشقمه بهزاد پکس من تو کتم نمیره که یه نفر دیگه بیاد دستاتو بگیره نه تو کتم نمیره این حرفا چیه مشتی اون که فرق داشت با همه حالا به جایی رسیده فقط درداش با منه؟

مگه میشه؟مگه میتونی تو باشی با هر کی به جز من مگه میتونی جدا شی جای تعجبه واسم ببین نیستی غریبه ها چیا دارن میگن؟ اون کیه پشت خطت؟ میگه:بیا باهم بیشتر اشنا شیم بیمرام ببین کجا رسید با این صورت و ارایش میخوای کجا بری؟ حتما کلاس نقاشی یا زبان خارجه من تو زیر زمینا بگو تو کجایی فاحشه؟ من عربده میزنم از زخمای رو دلم تو هم کنار خیابون دنبال یه رابطه ته خطم // رسیده آخر سیگارم دیگه بهزاد نیستم اگه اسمتو بیارم احمد سولو میدونم که یکی دیگه دست تو دست تو دلو میبره که یکی دیگه هست که داره قیدمو میزنه میدونم دیگه دست تو دست اون دلو میکنه همون دلی که یه روزی میگفتی عاشقمه بهزاد پکس این سری رفتی کجا؟ فکر کردی با بچه طرفی؟ یه کم با من بزن چند تا از اون حرفای معمولی که با اون میزدی همون که خوشتیپ کلاسه تو دانشگاه فابریکته تنت کجاها پلاسه الان نصفه شبه یعنی کدوم گوری هستی من به یاد تو بیدارم و تو با اونا مستی همه ادمای اینجا میگن اضافیم واست لیاقت سادگی نیست باید میذاشتم تو کاست سو استفاده میکردم و میذاشتمت کنار مثل چند نفر قبلی که تو اغوش اونا میخوابیدی به اسم یه احساس قلبی دم از تنهایی میزنی تو که پاتوق هر پنج شنبه هات جوره فکر نکن چشمای من کوره یه وقت فکر نکنی تو لایق چند تا خط شعری فقط خواستم بهت بگم خستم کردی برو هری







برچسب ها متن آهنگ خیابونی احمد سولو و رضا طاها و بهزاد پکس تکست آهنگ خیابونی احمد سولو و رضا طاها و بهزاد پکس دانلود آهنگ خیابونی احمد سولو و رضا طاها و بهزاد پکس کد آهنگ خیابونی احمد سولو و رضا طاها و بهزاد پکس آهنگ خیابونی احمد سولو و رضا طاها و بهزاد پکس آهنگ خیابونی احمد سولو و رضا طاها بهزاد پکس متن آهنگ های بهزاد پکس و احمد سولو تکست آهنگ های بهزاد پکس و احمد سولو تکست آهنگ بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ قدیمی بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ عاشقانه بهزاد پکس و احمد سولو دانلود فول آلبوم بهزاد پکس و احمد سولو متن آهنگ کد موزیک بهزاد پکس و احمد سولو متن ترانه های بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ غمگین بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ پیشواز بهزاد پکس و احمد سولو تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو