loading...

98music01

خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی نگو که شراب نداری خودت شراب نابیخوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی رنگِقرمز شرابِ خیــام که از دلش می برد غصــــۀ ایامرنگِ اون شراب نا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 جمعه 21 دی 1397

خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی 
نگو که شراب نداری خودت شراب نابی
خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی 

رنگِقرمز شرابِ خیــام که از دلش می برد غصــــۀ ایام
رنگِ اون شراب ناب شیرازکه حافظ و می برد به اوج پرواز
رنگِ بادۀ شبهای سعدیکه مست میکرد اونو تا صبح بعدی
رنگ ِ هرچه خون در رگِ تاکهتوی اون موهای قشنگ و پاکه
خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی 
نگو که شراب نداری خودت شراب نابی


خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی 

بااون موهات دل میبری دسته به دسته یک شهری همه مست و خرابند دیگه بسه
موهاتو شرابی کردی و نگفتی آخــــــرچشمای تو خودش قد سه چهار میخونه مسته


خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی 
نگو که شراب نداری خودت شراب نابی
خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی 

خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی 
نگو که شراب نداری خودت شراب نابی
خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی 

رنگِقرمز شرابِ خیــام که از دلش می برد غصــــۀ ایام
رنگِ اون شراب ناب شیرازکه حافظ و می برد به اوج پرواز
رنگِ بادۀ شبهای سعدیکه مست میکرد اونو تا صبح بعدی
رنگ ِ هرچه خون در رگِ تاکهتوی اون موهای قشنگ و پاکه
خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی 
نگو که شراب نداری خودت شراب نابی
خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی 

بااون موهات دل میبری دسته به دسته یک شهری همه مست و خرابند دیگه بسه
موهاتو شرابی کردی و نگفتی آخــــــرچشمای تو خودش قد سه چهار میخونه مسته
خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی خوشگل موشرابیدوستت دارم حسابی 
نگو که شراب نداری خودت شراب نابی
خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول آبادانی احمد آزاد دانلود آهنگ متن آهنگ آبادانی احمد آزاد متن آهنگ دانلود آهنگ آبادانی احمد آزاد با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل آبادانی احمد آزاد دانلود آهنگ جدید آبادانی احمد آزاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو