loading...

98music01

آهنگ تو اگه باشی احمد آزاداگه تو باشی زندگی قشنگهآسمون دل با تو آبی رنگهپیشم که نیستی دل من می گیرهبی تو دلم تو چنگ غم اسیرهبا عشق تو چه شور و حالی دارمبا قهر و نازت چه روزگاری دارمهرچه گل عشقه تو باغ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 پنجشنبه 27 دی 1397

آهنگ تو اگه باشی احمد آزاد

اگه تو باشی زندگی قشنگه
آسمون دل با تو آبی رنگه
پیشم که نیستی دل من می گیره
بی تو دلم تو چنگ غم اسیره
با عشق تو چه شور و حالی دارم
با قهر و نازت چه روزگاری دارم
هرچه گل عشقه تو باغچه ی دل
می چینم و من سر رات می ذارم


گل های شادی تو چشات می کارم

تو مثل گل پاکی و مهربونی
من شوق پرواز و تو آسمونی
بهار داری تو باغ و دشت چشمات
گل می ریزه از تو نگاه و حرفات
با عشق تو چه شور و حالی دارم
با قهر و نازت چه روزگاری دارم


هرچه گل عشقه تو باغچه ی دل
می چینم و من سر رات می ذارم
گل های شادی تو چشات می کارم

دوست دارم ای یار مهربونم
من با شراب عشق تو جوونم
نمی دونم تو اون چشات چی داری
که با نگات خوش رنگه آسمونم
که با نگات خوش رنگه آسمونم
با عشق تو چه شور و حالی دارم
با قهر و نازت چه روزگاری دارم
هرچه گل عشقه تو باغچه ی دل
می چینم و من سر رات می ذارم
گل های شادی تو چشات می کارم







برچسب ها آهنگ تو اگه باشی احمد آزاد متن آهنگ آهنگ پیشواز ایرانسل متن ترانه کد آهنگ کد آوای انتظار همراه اول دانلود لینک مستقیم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو