loading...

98music01

آهنگ رفتنی اکبر احمدیمیدونم رفتنی هستی میدونممیدونم آخه از غصه شکستی میدونم میدونممیدونم رفتنی هستی میدونممیدونم آخه از غصه شکستی میدونم میدونم میدونمرفتنه چشمای گریه کرده ی سر خاک یه غریب بی کسهرفتن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 52 جمعه 28 دی 1397

آهنگ رفتنی اکبر احمدی

میدونم رفتنی هستی میدونم

میدونم آخه از غصه شکستی میدونم میدونم

میدونم رفتنی هستی میدونم

میدونم آخه از غصه شکستی میدونم میدونم میدونم

رفتنه چشمای گریه کرده ی سر خاک یه غریب بی کسه

رفتن تو مثل مرگه نفسه تو نرفته نوبت من میرسه


میدونم رفتنی هستی میدونم

میدونم آخه از غصه شکستی میدونم میدونم

میدونم اگه خاکستر من مرهمیه تو بمونی تو بسوزون تنمو

واسه ی موندن تو شهید عشق خوبه قربونی کنم یه عالم و

میدونم رفتنی هستی میدونم

میدونم آخه از غصه شکستی میدونم میدونم میدونم میدونم

میدونم اگه خاکستر من مرهمیه تو بمونی تو بسوزون تنمو

واسه ی موندن تو شهید عشق خوبه قربونی کنم یه عالم و

میدونم رفتنی هستی میدونم

میدونم آخه از غصه شکستی میدونم میدونم

میدونم رفتنی هستی میدونم

میدونم آخه از غصه شکستی میدونم میدونم میدونم میدونم







برچسب ها دانلود آهنگ جدید رفتنی اکبر احمدی Download Music دانلود آهنگ بیکلام رفتنی اکبر احمدی رفتنی اکبر احمدی دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ رفتنی اکبر احمدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ رفتنی اکبر احمدی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول رفتنی اکبر احمدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفتنی اکبر احمدی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو