loading...

98music01

آهنگ کشتی منو احمد رضا نبی زادهدل من برات پر می زنه دلی که پر از بهونه استواسه تو صدای قلب من هنوزم عاشقونه استاگر بیای باهار میاد به خونمون دوبارهبه یاد تو شبا میشن یه آسمون ستارهمی خونم تا بخونن همه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 دوشنبه 01 بهمن 1397

آهنگ کشتی منو احمد رضا نبی زاده

دل من برات پر می زنه دلی که پر از بهونه است
واسه تو صدای قلب من هنوزم عاشقونه است
اگر بیای باهار میاد به خونمون دوباره
به یاد تو شبا میشن یه آسمون ستاره

می خونم تا بخونن همه دلهای عاشق
که تو با اون نگاهت منو کشتی شقایق


می خونم تا بخونن همه دلهای عاشق
می خونم تا بدونن منو کشتی شقایق

چی داری تو اون خنده هات تو اون دو چشم سیات
که دلم اسیرت شده می خوام بمیرم برات
چی داری تو اون خنده هات تو اون دو چشم سیات


هر چی که بد می کنی بازم می میرم برات

می خونم تا بخونن همه دلهای عاشق
که تو با اون نگاهت منو کشتی شقایق
می خونم تا بخونن همه دلهای عاشق
می خونم تا بدونن منو کشتی شقایق

دل من برات پر می زنه دلی که پر از بهونه است
واسه تو صدای قلب من هنوزم عاشقونه است
اگر بیای باهار میاد به خونمون دوباره
به یاد تو شبا میشن یه آسمون ستاره

می خونم تا بخونن همه دلهای عاشق
که تو با اون نگاهت منو کشتی شقایق
می خونم تا بخونن همه دلهای عاشق
می خونم تا بدونن منو کشتی شقایق







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ کشتی منو احمد رضا نبی زاده با کیفیت 320 متن آهنگ کشتی منو احمد رضا نبی زاده کشتی منو احمد رضا نبی زاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل کشتی منو احمد رضا نبی زاده دانلود آهنگ جدید کشتی منو احمد رضا نبی زاده دانلود آهنگ بیکلام کشتی منو احمد رضا نبی زاده کد آهنگ پیشواز همراه اول کشتی منو احمد رضا نبی زاده متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو