loading...

98music01

,    ,    متن اهنگ خونه غرور مهدی احمدوند,    اهنگ من پر دردم مهدی احمدوند,    مهدی احمدوند البوم خونه غرور,    دانلود اهنگ د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 112 شنبه 06 بهمن 1397


,   
,    متن اهنگ خونه غرور مهدی احمدوند
,    اهنگ من پر دردم مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند البوم خونه غرور
,    دانلود اهنگ دلواپسی از مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند دوست دارم
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند صاف و ساده
,    دانلود آهنگ بی معرفت مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند پشت ابرا باشی
,    اهنگ مهدی احمدوند من کوله باره دردم

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=265170

 

من کوله بار دردم کی قد من بد آورد
دوباره خنجر از پشت دوباره دل کم آورد
من بی ستارگیم و به آسمون نمی گم
احساس من غریبه ست
کی میدونه چی میگم؟!
اصلا زمونه می خواد کسی نمونه باهام
اونقدر قدم میزنم که درد می گیره پاهام
من خونه ی غرورم کسی نمیشه هالی
خراب شه سقف خونه
روی سر اهالی
اصلا زمونه می خواد کسی نمونه باهام
اونقدر قدم میزنم که درد می گیره پاهام
من خونه ی غرورم کسی نمیشه هالی
خراب شه سقف خونه
روی سر اهالی







برچسب ها متن اهنگ خونه غرور مهدی احمدوند اهنگ من پر دردم مهدی احمدوند مهدی احمدوند البوم خونه غرور دانلود اهنگ دلواپسی از مهدی احمدوند دانلود اهنگ مهدی احمدوند دوست دارم دانلود آهنگ مهدی احمدوند صاف و ساده دانلود آهنگ بی معرفت مهدی احمدوند دانلود اهنگ مهدی احمدوند پشت ابرا باشی اهنگ مهدی احمدوند من کوله باره دردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو