loading...

98music01

,    متن اهنگ دلم رفت واسه نگاتو دوست دارم صداتو,    متن آهنگ چشات بی نظیرو خاصه,    اهنگ ای وای یکی اومده انگار,    فرهاد داروغه ای جان,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 200 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,    متن اهنگ دلم رفت واسه نگاتو دوست دارم صداتو
,    متن آهنگ چشات بی نظیرو خاصه
,    اهنگ ای وای یکی اومده انگار
,    فرهاد داروغه ای جان
,    فرهاد داروغه بیقرار
,    متن اهنگ فرهاد داروغه این دل روانیته
,    اهنگ فرهاد داروغه ای جان ریمیکس
,    اهنگهای فرهاد داروغه
,    متن اهنگ های فرهاد داروغه

,   



متن آهنگ فرهاد داروغه ای جان

♪♫♪♫♪♫
دلم ♪ رفت واسه نگاتو دوست دارم ♪ صداتو … !! ♪♪
حالت ♪ چشات دلبریات لحن ♪ خنده هاتو … !! ♪♪
چشات ♪ بی نظیر ـو خاصه  ♪♪
دلم ♪ بدجور اونو ♪ خواسته … ♪♪
قول ♪ میدم بهت پای ♪ عشق تو !  ♪♪
همه ♪ جوره وایسته … !! ♪♪
ای ♪ وای یکی اومده ♪ انگار  ♪♪
که ♪ حال این عاشق شنیدنی ♪ شه … ! ♪♪
ای جان ♪ یه کاری کرد ♪ چشمات  ♪♪
با ♪ دل دیوونه که دیدنی ♪ شه … ! ♪♪
ای ♪ وای یکی اومده ♪ انگار !  ♪♪
که ♪ حال این عاشق شنیدنی ♪ شه …  !! ♪♪
ای ♪ جان یه کاری کرد ♪ چشمات !  ♪♪
با ♪ دل دیوونه که دیدنی ♪ شه … !! ♪♪

♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫

یه ♪ شهر با تو زیر و رو ♪ میشه …  !! ♪♪
عاشقی ♪ شروع میشه ♪♪
همین ♪ خنده های تو واسه ♪ خیلی ها … !!  ♪♪
داره ♪ آرزو میشه ♪♪
نگاهت ♪ اوج خوش ♪ احساسه … !  ♪♪
دلم ♪ رو تو حساسه ♪♪
آخه ♪ وقتی دیدتت بین ♪ آدمها  ♪♪
فقط ♪ تو رو میشناسه تو رو ♪ میشناسه … ! ♪♪
ای ♪ وای یکی اومده ♪ انگار  ♪♪
که ♪ حال این عاشق شنیدنی ♪ شه … ! ♪♪
ای ♪ جان یه کاری کرد ♪ چشمات  ♪♪
با ♪ دل دیوونه که دیدنی ♪ شه … ! ♪♪
ای ♪ وای یکی اومده ♪ انگار !  ♪♪
که ♪ حال این عاشق شنیدنی ♪ شه …  !! ♪♪
ای ♪ جان یه کاری کرد ♪ چشمات !  ♪♪
با ♪ دل دیوونه که دیدنی ♪ شه … !! ♪♪

http://javan-music.com/farhad-daroughe-ey-jan/







برچسب ها متن اهنگ دلم رفت واسه نگاتو دوست دارم صداتو متن آهنگ چشات بی نظیرو خاصه اهنگ ای وای یکی اومده انگار فرهاد داروغه ای جان فرهاد داروغه بیقرار متن اهنگ فرهاد داروغه این دل روانیته اهنگ فرهاد داروغه ای جان ریمیکس اهنگهای فرهاد داروغه متن اهنگ های فرهاد داروغه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو