loading...

98music01

,    ,    متن آهنگ دوست دارم فرزاد فرخی,    متن اهنگ فرزاد فرخ دوستت دارم,    فرزاد فرخ دوستت دارم من دیوانه,    متن اهنگ فرز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 40 پنجشنبه 11 بهمن 1397



,   
,    متن آهنگ دوست دارم فرزاد فرخی
,    متن اهنگ فرزاد فرخ دوستت دارم
,    فرزاد فرخ دوستت دارم من دیوانه
,    متن اهنگ فرزاد فرخ دردانه
,    متن آهنگ دوستت دارم من دیوانه فرزاد فرخ
,    متن اهنگ کامل من به تو دل بستم
,    دوستت دارم منه دیوانه فرزاد فرخ
,    دردانه فرزاد فرخ
,    اهنگ دوست دارم فرزاد فرخ

دوستت دارم من دیوانه در قلبم عشقم شدی دردانه

باز مثل از هر شب منو آغوش بگیر منو آرام کن و خاموش بگیر

من به تو دل بستمو بس ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی

دور تو میگردمو میخندمو دل به تو میبندمو میرقصمو

متن اهنگ دردانه فرزاد فرخ

دوستت دارم من دیوانه در قلبم عشقم شدی دردانه
باز مثل از هر شب منو آغوش بگیر منو آرام کن و خاموش بگیر
من به تو دل بستمو بس ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو میبندمو میرقصمو
من به تو دل بستمو بس ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو میبندمو میرقصمو

https://www.texahang.org







برچسب ها متن آهنگ دوست دارم فرزاد فرخی متن اهنگ فرزاد فرخ دوستت دارم فرزاد فرخ دوستت دارم من دیوانه متن اهنگ فرزاد فرخ دردانه متن آهنگ دوستت دارم من دیوانه فرزاد فرخ متن اهنگ کامل من به تو دل بستم دوستت دارم منه دیوانه فرزاد فرخ دردانه فرزاد فرخ اهنگ دوست دارم فرزاد فرخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو