loading...

98music01

,    متن اهنگ دوست دارم رفتی تو قلبم,    متن ریمیکس اهنگ تو همون نیمه گمشدمی,    متن اهنگ بارونه با تو ارومه دل دیوونه,    متن آهنگ بارونه ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 پنجشنبه 11 بهمن 1397


,    متن اهنگ دوست دارم رفتی تو قلبم
,    متن ریمیکس اهنگ تو همون نیمه گمشدمی
,    متن اهنگ بارونه با تو ارومه دل دیوونه
,    متن آهنگ بارونه با تو آرومه دل دیوونه
,    اهنگ بارونه با تو آرومه
,    متن اهنگ دل دیوونه بگو میمونه
,    متن اهنگ تو نیمه گمشدمی تو بمون با من
,    اهنگ بارونه دلم ارومه
,    متن اهنگ تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم

رفت! دلِ من رفت…●♪♫

مگه از دستِ نگاهت، میشه در رفت؟●♪♫

هست! یه نفر هست که می ترسه، تورو آخر بده از دست…●♪♫

بــارونه… با تو آرومــه، دلِ دیوونـــه…●♪♫

بگو می مــونی پیشِ مـن●♪♫

آخه دوسِت دارم، عاشقتم، رفتی توو قلبم…●♪♫

تو همون نیمه ی گمشدمی، تو بمون واسم●♪♫

همه می دونن تو عشقِ منی، رو تو حساسم…●♪♫

تو همون نیمه ی گمشدمی، تو بمون واسم●♪♫

همه می دونن تو عشقِ منی، رو تو حساسم…●♪♫

پس بمون واسم…●♪♫

شعر و ملودی : حمیدرضا فریزند

دوست دارم یه کمی درکم کنی…●♪♫

یه موقع نکنه ترکم کنی!●♪♫

آخه من، عاشقِ چشماتم●♪♫

ای کاش واسم، ناز کم کنی●♪♫

تو شدی نیمه ی گمشدم●♪♫

وسطِ عشقِ تو، گم شدم●♪♫

Untitled 2 1 دانلود آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی رفت

دوست دارم بمونی واسه من، همیشه●♪♫

از وقتی دیدمت، هول شدم!●♪♫

تو همون نیمه ی گمشدمی، تو بمون واسم●♪♫

همه می دونن تو عشقِ منی، رو تو حساسم…●♪♫

تو همون نیمه ی گمشدمی، تو بمون واسم●♪♫

همه می دونن تو عشقِ منی، رو تو حساسم…●♪♫

پس بمون واسم…●♪♫

تنظیم قطعه : مسعود جهانی

عشـــق یعنی چشمات، یعنی حسی که نگاهِ تو به قلبم داد…●♪♫

ای… همه دنیـــام، اون نگاهِ تو آخه بد کاری دستم داد●♪♫

بـارونه… با تو آرومـــه، دلِ دیوونــــه…●♪♫

بگو می مـــونی پیشِ مـن●♪♫

آخه دوسِت دارم، عاشقتم، رفتی توو قلبم…●♪♫

تو همون نیمـه ی گمشدمی، تو بمون واسم●♪♫

همه می دونن تو عشقِ منی، رو تو حســاسم…●♪♫

تو همون نیمه ی گمشدمی، تو بمون واسـم●♪♫

همه می دونن تو عشقِ منی، رو تو حساسم…●♪♫

پس بمون واسم…●♪♫

http://music-fa.com/download-song/1381/







برچسب ها متن اهنگ دوست دارم رفتی تو قلبم متن ریمیکس اهنگ تو همون نیمه گمشدمی متن اهنگ بارونه با تو ارومه دل دیوونه متن آهنگ بارونه با تو آرومه دل دیوونه اهنگ بارونه با تو آرومه متن اهنگ دل دیوونه بگو میمونه متن اهنگ تو نیمه گمشدمی تو بمون با من اهنگ بارونه دلم ارومه متن اهنگ تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو