loading...

98music01

دانلود آهنگ جدید خلوت شب افشین سپهر ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خلوت شب افشین سپهر  ,متن آهنگ,متن آهنگ خلوت شب افشین سپهر  ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام

♥حسـ ــین♥ بازدید : 80 سه شنبه 16 بهمن 1397

دانلود آهنگ جدید خلوت شب افشین سپهر ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خلوت شب افشین سپهر  ,متن آهنگ,متن آهنگ خلوت شب افشین سپهر  ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام خلوت شب افشین سپهر ,دانلود آهنگ خلوت شب افشین سپهر  با کیفیت 320,خلوت شب افشین سپهر ,کد آهنگ پیشواز همراه اول خلوت شب افشین سپهر  ,

توی این خلوت شب منم و حس غریب 

دل عاشقم چرا از همه خورده فریب 

من توی جاده عشق دیگه پا نمی ذارم 

دلمو پیش کسی دیگه جا نمی ذارم 

از کجا باید شروع کرد درد دل که گفتنی نیست 

قصه من خیلی وقته که دیگه شنیدنی نیست 

خودم دارم می پوسم ولی هیچ کس نمی دونه 

چقدر سخته که آدم با خودش تنها بمونه



یه روزی خیال می کردم عشق علاج همه درداست 

عشقو فریاد می زدم که آبیه به رنگ دریاست 

من ساده با نگاهی دلمو ارزون فروختم 

ریشمو خودم سوزوندم واسه همیشه سوختم 

واسه همیشه سوختم 

از کجا باید شروع کرد درد دل که گفتنی نیست 

قصه من خیلی وقته که دیگه شنیدنی نیست 

که دیگه شنیدنی نیست 

حالا عمریه که دیگه عشقو من باور ندارم 

تن من می لرزه وقتی اون روزا رو یاد میارم 

آسمون دعا کن امشب واسه این مرد تنها 

خسته ام بس که نشستم به امید صبح فردا 

به امید صبح فردا

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید خلوت شب افشین سپهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل خلوت شب افشین سپهر متن آهنگ متن آهنگ خلوت شب افشین سپهر دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام خلوت شب افشین سپهر دانلود آهنگ خلوت شب افشین سپهر با کیفیت 320 خلوت شب افشین سپهر کد آهنگ پیشواز همراه اول خلوت شب افشین سپهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو