loading...

98music01

X متن آهنگ طبیب دردای من از افشین X تکست آهنگ طبیب دردای من از افشین X دانلود آهنگ طبیب دردای من از افشین X آهنگ طبیب دردای من از افشین X افشین آهنگ طبیب دردای من X افشین

♥حسـ ــین♥ بازدید : 152 جمعه 19 بهمن 1397
X متن آهنگ طبیب دردای من از افشین X تکست آهنگ طبیب دردای من از افشین X دانلود آهنگ طبیب دردای من از افشین X آهنگ طبیب دردای من از افشین X افشین آهنگ طبیب دردای من X افشین X متن آهنگ های افشین X دانلود آهنگ های افشین X تکست آهنگ های افشین X آهنگ های افشین

طبیــــب دردای من امیـــــد فردای من

محــــض رضای خدا بیا به بالین من

طبیــــب دردات من امید فـــردات منم

بیا به بالیـــن مــــن خودم پــــرستـارتم


پرستار محبوبم محـــــرم راز دلم

بیا که با تو بگم رازی که در دل دارم

منم اسیــــر توام اسیـــــــر عشق توام


خدا میدونه کـــه من همیــشه فکـر توام


امید فــردات منم طبیــــــب دردات منم

بیا به بالیـــن من خــــــــودم پرستارتم

امید فـــردای من طبـیــــــب دردای من

بیا به بـــالیــن من خــــودم پرستــــارتم

 







برچسب ها متن آهنگ طبیب دردای من از افشین تکست آهنگ طبیب دردای من از افشین دانلود آهنگ طبیب دردای من از افشین آهنگ طبیب دردای من از افشین افشین آهنگ طبیب دردای من افشین متن آهنگ های افشین دانلود آهنگ های افشین تکست آهنگ های افشین آهنگ های افشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو