loading...

98music01

دانلود آهنگ بیکلام  ستاره افشین مقدم, ستاره افشین مقدم,متن آهنگ  ستاره افشین مقدم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ  ستاره افشین مقدم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ستاره افشین مقدم ,د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 72 جمعه 19 بهمن 1397

دانلود آهنگ بیکلام  ستاره افشین مقدم, ستاره افشین مقدم,متن آهنگ  ستاره افشین مقدم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ  ستاره افشین مقدم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ستاره افشین مقدم ,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید  ستاره افشین مقدم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ستاره افشین مقدم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,


آهنگ ستاره افشین مقدم

شب با نگاهی با تو غمگین از ره آید
با گلهایی از ستاره دامنش را می گشاید
من بی تو تنها با ستاره قصه گویم
بی من امشب تو کجایی ای امید و آرزویم

آه چون شب آید 
دختر من نقره پاشد بر چمن ها
زنده گردد خاطرات کهنه ما

در کوچه های خلوت شب 
پیچد عطر نسترن ها


جلوه گر شو ای عروس شهر رویا

شب با نگاهی با تو غمگین از ره آید
با گلهایی از ستاره دامنش را می گشاید
من بی تو تنها با ستاره قصه گویم
بی من امشب تو کجایی ای امید و آرزویم







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام ستاره افشین مقدم ستاره افشین مقدم متن آهنگ ستاره افشین مقدم متن آهنگ دانلود آهنگ ستاره افشین مقدم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول ستاره افشین مقدم دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید ستاره افشین مقدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل ستاره افشین مقدم دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو