loading...

98music01

,    دانلود اهنگ دیدی گفتم,    دانلود اهنگ دیدی گفتم از سامان,    دانلود اهنگ دیدی گفتم فرشید امین ویکی صدا,    فرشید امین دیدی گفتم mp3,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 129 شنبه 23 تیر 1397

,    دانلود اهنگ دیدی گفتم
,    دانلود اهنگ دیدی گفتم از سامان
,    دانلود اهنگ دیدی گفتم فرشید امین ویکی صدا
,    فرشید امین دیدی گفتم mp3
,    دانلود موزیک ویدیو دیدی گفتم فرشید امین
,    ديدي ديدي گفتم
,    اهنك ديدي گفتم از فرشيد امين
,    دانلود آهنگ فرشید امین همین امروز
,    متن آهنگ دیدی گفتم فرشید امین

http://text98.blog.ir/1395/10/21/%D9%85%D8%AA%D9%86%20%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF%20%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C%20%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%85%20%D9%81%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86

دیدی گفتم
دیدی گفتم که یه روز پر میکشی تو هوا
دیدی گفتم
دیدی گفتم که تو هم میری به خاطره ها
میاد اونروز که نمیگیری سراغ از ما
میدونستم
میدونستم که دل سرد تو موندنی نیست
خوندنی نیست
رفتی پر کشیدی دل نشست وگریست
نمونده برام جز اشک چشم و دو گونه خیس
دلی که بی نیاز همش فکر پرواز
میخواد بذاره بره
قلبی که غم نداره همش فکر فراره
موندن براش مشکله
دیدی گفتم دیدی گفتم
دیدی گفتم دیدی گفتم
دیدی گفتم دیدی گفتم
دیدی گفتم دیدی گفتم

دیدی گفتم
دیدی گفتم که یه روز پر میکشی تو هوا
دیدی گفتم
دیدی گفتم که یه روز میری بدون وداع
نگفتم میری نمیگیری سراغ از ما
دلی که بی نیاز همش فکر پرواز
میخواد بذاره بره
قلبی که غم نداره همش فکر فراره
موندن براش مشکله
دیدی گفتم دیدی گفتم
دیدی گفتم دیدی گفتم
دیدی گفتم دیدی گفتم
دیدی گفتم دیدی گفتم

دیدی گفتم دیدی گفتم
دیدی گفتم دیدی گفتم
دیدی گفتم دیدی گفتم
دیدی گفتم دیدی گفتم







برچسب ها دانلود اهنگ دیدی گفتم دانلود اهنگ دیدی گفتم از سامان دانلود اهنگ دیدی گفتم فرشید امین ویکی صدا فرشید امین دیدی گفتم mp3 دانلود موزیک ویدیو دیدی گفتم فرشید امین ديدي ديدي گفتم اهنك ديدي گفتم از فرشيد امين دانلود آهنگ فرشید امین همین امروز متن آهنگ دیدی گفتم فرشید امین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو