loading...

98music01

عماد قویدل بوقچی,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام عماد قویدل بوقچی,کد آهنگ پیشواز همراه اول عماد قویدل بوقچی ,متن آهنگ,متن آهنگ عماد قویدل بوقچی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 100 شنبه 18 اسفند 1397

عماد قویدل بوقچی,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام عماد قویدل بوقچی,کد آهنگ پیشواز همراه اول عماد قویدل بوقچی ,متن آهنگ,متن آهنگ عماد قویدل بوقچی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عماد قویدل بوقچی ,دانلود آهنگ جدید عماد قویدل بوقچی,دانلود آهنگ عماد قویدل بوقچی با کیفیت 320,

 

 

 

چی شده کجام زمین دور سرم داره میچرخه
چرا حلقه زدین دور برم رفیق این بزرگی آدمو ندیدی
تو الاغ سوار بودی قاطر خریدی برو ولی ای کاش می مردم
کاش پرت میشدم محکمتر زمین می خوردم
آقا دمت گرم خوبم بذارید برم فقط اگر دارید بده
یه پنج هزاری به من داداش میگم خوبم
تو به زور منو میبری تو ماشین آقا ول کن
خانوم تو چی دیگه بگو آبجی منو پیاده کنید
بذاریدم تو مسیر دردم
برم اینطوری شمارو هم اسیر کردم
تو این ماشین یه چیزی داره مثل خوره منو میخوره
این اصرارم یه دلیلی داره نگو بیخوده

https://musictrack.ir/

من معتادم نمی دونی انگل جامعه ام
آدمها رو ول کردید شدید همدم جانور
ببین شما با کی میخواین برین سیزده بدر
من خودم سیزدهم شدم از همه جا بدر
چی شده کجام زمین دور سرم داره میچرخه
چرا حلقه زدین دور برم رفیق این بزرگی آدمو ندیدی
تو الاغ سوار بودی قاطر خریدی برو ولی ای کاش می مردم
کاش پرت میشدم محکمتر زمین می خوردم
آقا دمت گرم خوبم بذارید برم فقط اگر دارید بده
یه پنج هزاری به من داداش میگم خوبم
تو به زور منو میبری تو ماشین آقا ول کن







برچسب ها عماد قویدل بوقچی Download Music دانلود آهنگ بیکلام عماد قویدل بوقچی کد آهنگ پیشواز همراه اول عماد قویدل بوقچی متن آهنگ متن آهنگ عماد قویدل بوقچی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عماد قویدل بوقچی دانلود آهنگ جدید عماد قویدل بوقچی دانلود آهنگ عماد قویدل بوقچی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو