loading...

98music01

دانلود آهنگ جدید پوریا حیدری یه جور دیگه,کد آهنگ پیشواز همراه اول پوریا حیدری یه جور دیگه ,پوریا حیدری یه جور دیگه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پوریا حیدری یه جور دیگه ,دانلود آهنگ,متن آهنگ پوریا حیدری یه ج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 یکشنبه 19 اسفند 1397

دانلود آهنگ جدید پوریا حیدری یه جور دیگه,کد آهنگ پیشواز همراه اول پوریا حیدری یه جور دیگه ,پوریا حیدری یه جور دیگه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پوریا حیدری یه جور دیگه ,دانلود آهنگ,متن آهنگ پوریا حیدری یه جور دیگه ,دانلود آهنگ بیکلام پوریا حیدری یه جور دیگه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ پوریا حیدری یه جور دیگه با کیفیت 320,Download Music,متن آهنگ,

متن آهنگ پوریا حیدری یه جور دیگه

 

تو هنوز فرق داری با من توو رابطه یه کمی کم کاری واقعا

تا کجا میخوای کش بدی این حالتو بگو چی کم داری با من

تا کجا بگو تا کجا باید یادم بره اضافه کاریاتو

هر چی میگم حررو حرف خودتی عوض کن یه کم بد اخلاقیاتو

بازیانتو دیگه از برم و لوس شده رفتارات دیگه مسخرن

نه دیگه من اصلا نمیکشم این حالت تورو اینه مسئلم

واسه تو که بد نیبودم ولی به من که رسید همه چی برعکس شد

تو که همه جوره حالتو کردی به منم چیزی نرسید از تو

تو هنوز فرق داری با من توو رابطه یه کمی کم کاری واقعا

تا کجا میخوای کش بدی این حالتو بگو چی کم داری با من

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید پوریا حیدری یه جور دیگه کد آهنگ پیشواز همراه اول پوریا حیدری یه جور دیگه پوریا حیدری یه جور دیگه کد آهنگ پیشواز ایرانسل پوریا حیدری یه جور دیگه دانلود آهنگ متن آهنگ پوریا حیدری یه جور دیگه دانلود آهنگ بیکلام پوریا حیدری یه جور دیگه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ پوریا حیدری یه جور دیگه با کیفیت 320 Download Music متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو