loading...

98music01

آهنگ ای کاش امیر فرجامسرت رو شونه منه اما دلت یه جا دیگههمین طرز هم آغوشیت همه چیزو به من میگهتو می گیریشم آرومی ولی بی تو و دلتنگیخودم می فهممت وقتی با این احساس می جنگیای کاش که هیچوقت نمی دیدمتنمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 176 دوشنبه 20 اسفند 1397

آهنگ ای کاش امیر فرجام

سرت رو شونه منه اما دلت یه جا دیگه
همین طرز هم آغوشیت همه چیزو به من میگه
تو می گیریشم آرومی ولی بی تو و دلتنگی
خودم می فهممت وقتی با این احساس می جنگی

ای کاش که هیچوقت نمی دیدمت


نمی شناختمت عاشق نمی شدم
ای کاش که هیچوقت نمی دیدمت
نمی شناختمت عاشق نمی شدم

تازه فهمیدم چی بودی با تو زندگیم حروم شد
حیف اون عشقی که با اون دل ناباکت تموم شد
برو تموم شد قصه مون برو منو تنها بذار
نگو که عاشق منی برو سرم منت نذار


ای کاش که هیچوقت نمی دیدمت
نمی شناختمت عاشق نمی شدم
ای کاش که هیچوقت نمی دیدمت
نمی شناختمت عاشق نمی شدم







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ای کاش امیر فرجام دانلود آهنگ Download Music ای کاش امیر فرجام دانلود آهنگ بیکلام ای کاش امیر فرجام دانلود آهنگ ای کاش امیر فرجام با کیفیت 320 متن آهنگ ای کاش امیر فرجام متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای کاش امیر فرجام کد آهنگ پیشواز همراه اول ای کاش امیر فرجام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو