loading...

98music01

آهنگ عشق واحی امیر قیامت[مجتبی اس اچ]چرا دوسم نداری ؟ چرا تنهام میزاری ؟چرا می خوای دوباره ، رو عشقم پا بزاری[اس اچ 2]فکر کن من و نداری، باید تنها بمونی فکر کن دیگه من رفتم ، باید تنها بخونی[مجتبی اس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 170 یکشنبه 26 اسفند 1397


آهنگ عشق واحی امیر قیامت

[مجتبی اس اچ]
چرا دوسم نداری ؟ چرا تنهام میزاری ؟
چرا می خوای دوباره ، رو عشقم پا بزاری
[اس اچ 2]
فکر کن من و نداری، باید تنها بمونی
فکر کن دیگه من رفتم ، باید تنها بخونی
[مجتبی اس اچ ]
عشق من و فروختی ، چه ساده تو دوباره
پیش خودم می گفتم شاید دوسم نداره
[اس اچ 2]
یه روز دلم گرفتهچون وقته رفتنم بود
رفتم واسه همیشه ، دل کندن خیلی سخت بود
[مجتبی اس اچ ]
آرزومه که با تو بمونم ، اگه تو بری من تنها می مونم
[امیر اردلان ]


تو بی معرفتی این بهم ثابت شده
دیگه نمی خوام عشقمون مثه سابق باشه
تو بهم گفتی چون طرفدار دختر داری
واسه خدافظی پنج دِقِه فرصت داری
ولی من می خوام بهت ثابت کنم
تویی عشق من این ثابت شده س
بهم گفتی نه داری دروغ می گی
بگو لامصب کِی ازم دروغ دیدی ؟
ولی تو تلفن و روم قطع کردی
قبول من بدم ولی تو بد کردی
اونا تو رو دیدن با غریبه قدم زدی
به همه گفتی من بدم همین
ولی امشب تو رو می خوام خرابت کنم
روی نفهمی بود که من خرابت شدم
تو بی معرفتی این بهم ثابت شده
دیگه نمی خوام عشقمون مثه سابق باشه
[قیامت]
هوای قلبم بدون تو گرگ و میشه
همه اطرافیانم دروغگوَن جز تو میشه
به کسی دل ببندم و عاشق بشم
آخه چرا واسه کس دیگه ای شاعر بشم ؟
توی دادگاه عشق می خوام شاهد بشم
حبس ابدی قلب تو شامل بشم
مگه خریدنیه که تو عشقم و فروختی
خریدنیه من خریدارم ، نگو فروختی
یه گوشه ی نگاتم تو زندگیم غنیمته
نبودت پیش امیر شکنجهی حقیقته
باشه دوری و دوستی بهتر از قطع رابطه
کلی حرف داره واسم جلوم ولی ساکته
کاش می فهمیدی که عشقم هنوز مثه سابقه
اینم توی پرونده ی عشقم یه جور سابقه
ولی واسه ی عشق تو به من یکی صارقه
که توی هوای گرگ و میشم زده صاعقه
تو بی معرفتی این بهم ثابت شده
قیامت بعد از نبودت ساکت شده
تو می گی بودنم پیشت بوده عشق واحی
عزیزم ، گلم تو توی اشتباهی
تو بی معرفتی این بهم ثابت شده
قیامت بعد از نبودت ساکت شده
تو می گی بودنم پیشت بوده عشق واحی
عزیزم ، گلم تو توی اشتباهی
تو بی معرفتی این بهم ثابت شده
قیامت بعد از نبودت ساکت شده
تو می گی بودنم پیشت بوده عشق واحی
عزیزم ، گلم تو توی اشتباهی
تو بی معرفتی این بهم ثابت شده
قیامت بعد از نبودت ساکت شده
تو می گی بودنم پیشت بوده عشق واحی
عزیزم ، گلم تو توی اشتباهی
تو بی معرفتی این بهم ثابت شده
قیامت بعد از نبودت ساکت شده
تو می گی بودنم پیشت بوده عشق واحی
عزیزم ، گلم تو توی اشتباهی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو