loading...

98music01

آهنگ لب تیغ احسان خواجه امیری » تنظیم : ( هومن نامداری )از این رؤیای طولانیاز این کابوس بیزاریماز این حسی که می‌دونیو می‌دونم به هم داریماز این که هر دو می‌دونیمنباید فکر هم باشیم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 125 سه شنبه 28 اسفند 1397


آهنگ لب تیغ احسان خواجه امیری


» تنظیم : ( هومن نامداری )

از این رؤیای طولانی
از این کابوس بیزاریم
از این حسی که می‌دونی
و می‌دونم به هم داریم

از این که هر دو می‌دونیم
نباید فکر هم باشیم
از این که تا کجا می‌ریم


اگه یک لحظه تنها شیم

نه می‌تونم از این احساس
رها شم تا تو تنها شی
نه اون اندازه دل دارم
ببینم با کسی باشی
نمی‌تونم...

دارم می‌سوزم از وهمِ
تبی که هر دو می‌گیریم
از این که هر دومون با هم
لب یک تیغ راه می‌ریم
لب یک تیغ راه می‌ریم
راه...

برای زندگی با تو
ببین من تا کجا می‌رم
واسه یک روزِ این رؤیا
دارم هر روز می‌میرم
می‌میرم...

نه می‌تونم از این احساس
رها شم تا تو تنها شی
نه اون اندازه دل دارم
ببینم با کسی باشی
نمی‌تونم...

دارم می‌سوزم از وهمِ
تبی که هر دو می‌گیریم
از این که هر دومون با هم
لب یک تیغ راه می‌ریم
لب یک تیغ راه می‌ریم
راه...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو