loading...

98music01

آهنگ لطفا امیر مولاییلطفا بذار دستاتو تو دستملطفا بذار دستاتو تو دستمنمیدونم چجوری شدکه یهو قلب من از عشق تو لرزیدنمیدونم چجوری شدکه رو من بارون احساس تو باریدباورم شد که میتونمدوباره عشقو ببینم توی ق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 103 سه شنبه 28 اسفند 1397


آهنگ لطفا امیر مولایی

لطفا بذار دستاتو تو دستم
لطفا بذار دستاتو تو دستم

نمیدونم چجوری شد
که یهو قلب من از عشق تو لرزید
نمیدونم چجوری شد
که رو من بارون احساس تو بارید
باورم شد که میتونم
دوباره عشقو ببینم توی قلبم
باورم شد تو میتونی
بشی اون عشقی که از خدا میخواستم

لطفا بذار دستاتو تو دستم
میخوام حس بکنی عاشقت هستم


لطفا بگو مال من میمونی
تا ثانیه ای که زنده هستم
تا ثانیه ای که زنده هستم


تو بمون با من بذار دستاتو تو دستم
تا بفهمی که یه دنیا عاشقت هستم
با اشک بی عشقت دلم از غصه می میره
من دوست دارم این احساسم نفس گیره

لطفا بذار دستاتو تو دستم
میخوام حس بکنی عاشقت هستم
لطفا بگو مال من میمونی
تا ثانیه ای که زنده هستم
تا ثانیه ای که زنده هستم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو