loading...

98music01

آهنگ کار خوبی نیست امیر علی حاله این روزام حاله خوبی نیست فالی که زدم فال خوبی نیست عاشقت شدم سادگی نبود اینکه تو بری کار خوبی نیست من واسه تو از همه چیز زدم چون نمیخواستم از دستت بدم فکر نکن حالا ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 یکشنبه 11 فروردین 1398

آهنگ کار خوبی نیست امیر علی

حاله این روزام حاله خوبی نیست فالی که زدم فال خوبی نیست
عاشقت شدم سادگی نبود اینکه تو بری کار خوبی نیست

من واسه تو از همه چیز زدم چون نمیخواستم از دستت بدم
فکر نکن حالا بعد رفتنت دنباله یه عشقه مجددم

تو رو میبخشم نه به خاطر تو به خاطر دلم
با اینکه کردی به من پشت برو دلت خوش به خاطر دلم

تو رو میسپارمت به خدا دور از هر بلا به خاطر دلم

 

دله من مونده با درداش ولی تو خوش باش به خاطر دلم

تکست آهنگ کار خوبی نیست امیر علی

دلی که شکست پای تو نشست عمرشو گذاشت پای یه هوس
از همه جا بی خبر عاشقه تو شده بود حالا سهمش شده این دلتنگی و قفس

تو خیلی راحت داری میگذری از این دلی که عاشقته تو ازم دور میشی اما دله من با دلته

تو رو میبخشم نه به خاطر تو به خاطر دلم
با اینکه کردی به من پشت برو دلت خوش به خاطر دلم

تو رو میسپارمت به خدا دور از هر بلا به خاطر دلم
دله من مونده با درداش ولی تو خوش باش به خاطر دلم

**

http://www.faratext.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو