loading...

98music01

یادت میاد یه روز برات دوست دارم می خوندم با شوق رویت تا سحر چشم انتظار میموندم اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد از من نصیحت بشنو ای دل آه آروم بگیر تو سینه که زندگی همینه روز از نو روزی از نو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 126 چهارشنبه 14 فروردین 1398

یادت میاد یه روز برات دوست دارم می خوندم

با شوق رویت تا سحر چشم انتظار میموندم

اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد

از من نصیحت بشنو ای دل آه

آروم بگیر تو سینه که زندگی همینه

روز از نو روزی از نو ای دل

خسته شدم از بس که با غریبه ها دیدمت

 

در راه عشق و عاشقی چه بی وفا دیدمت

دلتنگیات برای من بود

لطفت برای دیگرون

رنج و غمت تو سینه ی من

خودت سرای دیگرون

اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد

از من نصیحت بشنو ای دل آه

آروم بگیر تو سینه که زندگی همینه

روز از نو روزی از نو ای دل

 

https://www.musicesal.com







برچسب ها متن آهنگ یادت میاد یه روز برات دوست دارم می خوندم دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول یادت میاد یه روز برات دوست دارم می خوندم دانلود آهنگ یادت میاد یه روز برات دوست دارم می خوندم با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام یادت میاد یه روز برات دوست دارم می خوندم یادت میاد یه روز برات دوست دارم می خوندم Download Music دانلود آهنگ جدید یادت میاد یه روز برات دوست دارم می خوندم دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل یادت میاد یه روز برات دوست دارم می خوندم با شوق رویت تا سحر چشم انتظار میموندم اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد از من نصیحت بشنو ای دل آه آروم بگیر تو سینه که زندگی همینه روز از نو روزی از نو ای دل خسته شدم از بس که با غریبه ها دیدمت در راه عشق و عاشقی چه بی وفا دیدمت دلتنگیات برای من بود لطفت برای دیگرون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو