loading...

98music01

باز خودش رو قانع کرده بود میزو شاعرانه کرده بود فک میکرد با چندتا دونه شمع دوباره عاشقش بشم اون برام تموم شدست ولی اون میخواست شروع کتیم سریع پشت هم میگفت بمون هی براش مهم نبود تا کی بکش هر چی من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 255 یکشنبه 18 فروردین 1398

باز خودش رو قانع کرده بود میزو شاعرانه کرده بود

فک میکرد با چندتا دونه شمع دوباره عاشقش بشم

اون برام تموم شدست ولی اون میخواست شروع کتیم سریع

پشت هم میگفت بمون هی براش مهم نبود تا کی

بکش هر چی من کشیدمو بکش

هرکی قد ارزشش باید ببینی اون روزا به چش

 

که من میگم دوست دارم بهش بکش

بکش هر چی من کشیدمو بکش

هرکی قد ارزشش باید ببینی اون روزا به چش

که من میگم دوست دارم بهش بکش

https://sevin-music.com/







برچسب ها دانلود آهنگ باز خودش رو قانع کرده بود آهنگ بکش هر چی من کشیدمو با کیفیت 320 متن آهنگ باز خودش رو قانع کرده بود آهنگ بکش هر چی من کشیدمو دانلود آهنگ بیکلام باز خودش رو قانع کرده بود آهنگ بکش هر چی من کشیدمو دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز خودش رو قانع کرده بود آهنگ بکش هر چی من کشیدمو باز خودش رو قانع کرده بود آهنگ بکش هر چی من کشیدمو کد آهنگ پیشواز همراه اول باز خودش رو قانع کرده بود آهنگ بکش هر چی من کشیدمو دانلود آهنگ جدید باز خودش رو قانع کرده بود آهنگ بکش هر چی من کشیدمو دانلود آهنگ متن آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو