loading...

98music01

,    ,    دانلود آهنگ آهای دنیا دنیا دنیا,    آهای دنیا علی تکتا 320,    اپارات اهنگ اهای دنیا,    اهنگ غمگین اهای دنیا, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 چهارشنبه 21 فروردین 1398


,   
,    دانلود آهنگ آهای دنیا دنیا دنیا
,    آهای دنیا علی تکتا 320
,    اپارات اهنگ اهای دنیا
,    اهنگ غمگین اهای دنیا
,    متن اهنگ علی تکتا اهای دنیا
,    دانلود آهنگ ریمیکس آهای دنیا از علی تکتا
,    اهنگ علی تکتا دل ساده من
,    دانلود اهنگ اهای دنیا از ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ اهای دنیا خسته شدم جونمو بگیر

http://www.aban-music.com/

متن آهنگ آهای دنیا از علی زیبایی

آروم آروم چشامو روی هم میذارم گذشته ها رو یادم میارم
کنار اون همه خاطراتی که از بد زمونه دارم
فریب دروغای آدمای اینجا که ندارن خبر از فردا
رحم و وفایی به هم ندارن تا بوده این بوده رسم دنیا
آهای دنیا دنیا دنیا دلم ویرونه ی دستای تو دنیا
توی بازی زمونه شدم تنها نفرین به تو دنیای بی وفا
اونی که دزد آرزومه خوش به حالش که با همه بدی خوبه حالش
میدونم که یه روز غم میشینه تو اون نگاه بیخیالش
کی میشه که زمین به ساز من برقصه که از سکوت خدا بترسه
آتیش خنده رو شعله ور کن که غم داره میزنه پرسه

آهای دنیا دنیا دنیا دلم ویرونه ی دستای تو دنیا
توی بازی زمونه شدم تنها نفرین به تو دنیای بی وفا

 


دانلود موزیک با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ آهای دنیا دنیا دنیا آهای دنیا علی تکتا 320 اپارات اهنگ اهای دنیا اهنگ غمگین اهای دنیا متن اهنگ علی تکتا اهای دنیا دانلود آهنگ ریمیکس آهای دنیا از علی تکتا اهنگ علی تکتا دل ساده من دانلود اهنگ اهای دنیا از ایمان غلامی دانلود اهنگ اهای دنیا خسته شدم جونمو بگیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو