loading...

98music01

,    ,    دانلود اهنگ مینویسم پاشو امضا میکنم,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده ما با همیم 320,    دانلوداهنگ محسن ابراهیم زاده اره اره مثل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 114 جمعه 30 فروردین 1398


,   
,    دانلود اهنگ مینویسم پاشو امضا میکنم
,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده ما با همیم 320
,    دانلوداهنگ محسن ابراهیم زاده اره اره مثل قدیم
,    تو هوای گریه هامو داشته باش شهریار ابراهیمی
,    دانلود آهنگ ممنوع از محسن ابراهیم زاده
,    دانلود اهنگ تو هوای گریه هامو داشته باش من خودم رو تو دلت جا میکنم
,    دانلود آهنگ عزیزم محسن ابراهیم زاده
,    اهنگ شهریار ابراهیمی تو هوای گریه هامو داشته باش
,    محسن ابراهیم زاده سختمه

 

♫♫ هرچی که بین ما دوتا، گذشته تا همین حالا
از اینجا تا ته دنیا، خاطرات خوب من شد
دیدی هر کاری کردی، دنبال یه چی بگردی
- که به خونه بر نگردی، اما وقت اومدن شد
خاطرات من و تورو آدما، بنویسن توی همه دفترا
واسه با هم دیدار ما دوتا، همه وا میسن بازم سر پا
آره آره، مثل قدیم، چه خوبه که ما باهمیم، آره آره، واسه همیشه
آره آره، مثل قدیم، چه خوبه که ما باهمیم، آره آره، بی هم نمیشه
تو هوای گریه هامو داشته باش، من خودمو تو دلت جا می کنم
به خدا همونی میشم که می خوای، می­نویسم پاشو امضا می کنم
آره آره، مثل قدیم، چه خوبه که ما باهمیم، آره آره، واسه همیشه
آره آره، مثل قدیم، چه خوبه که ما باهمیم، آره آره، بی هم نمیشه

http://muzicir.com/

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 2:54 - 2.65 MB







برچسب ها دانلود اهنگ مینویسم پاشو امضا میکنم دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده ما با همیم 320 دانلوداهنگ محسن ابراهیم زاده اره اره مثل قدیم تو هوای گریه هامو داشته باش شهریار ابراهیمی دانلود آهنگ ممنوع از محسن ابراهیم زاده دانلود اهنگ تو هوای گریه هامو داشته باش من خودم رو تو دلت جا میکنم دانلود آهنگ عزیزم محسن ابراهیم زاده اهنگ شهریار ابراهیمی تو هوای گریه هامو داشته باش محسن ابراهیم زاده سختمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو