loading...

98music01

این صدای خسته ی من که پر از یه دنیادردهخنده ها به لب نشونده توی سینه گریه کردهخوندنم به این بهانه ست که بدونی زنده هستمزیر و بم ها سنگ من شد اوج حلقمو شکستم میخونم بازم میخونم با تموم خستگیهامعشق این

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398

این صدای خسته ی من که پر از یه دنیادرده
خنده ها به لب نشونده توی سینه گریه کرده
خوندنم به این بهانه ست که بدونی زنده هستم
زیر و بم ها سنگ من شد اوج حلقمو شکستم
میخونم بازم میخونم با تموم خستگیهام
عشق این خاک مقدس همه ی دلبستگیهام
میخونم بازم میخونم با تموم خستگیهام
عشق این خاک مقدس همه ی دلبستگیهام


می رسه به گوشم از دور صدای کف زدناتون
اگه یاری کنه عمرممی خونم بازم براتون
گذرونه عمر کوتاه مثل پرواز پرنده ست
زندگی جز اه و دم نیست زندگی اب رونده ست

این صدای خسته ی من که پر از یه دنیادرده
خنده ها به لب نشونده توی سینه گریه کرده
خوندنم به این بهانه ست که بدونی زنده هستم
زیر و بم ها سنگ من شد اوج حلقمو شکستم
میخونم بازم میخونم با تموم خستگیهام
عشق این خاک مقدس همه ی دلبستگیهام
میخونم بازم میخونم با تموم خستگیهام
عشق این خاک مقدس همه ی دلبستگیهام







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو