loading...

98music01

آهنگ غروب امین حبیبی غروب شد و دوباره باز هوای تو زد به سرممن موندم و خیال تو با این دل دربدرمغروب شد و بازم دلم به فکرته به یادتهنگاه بی قرار من تو حسرت نگاهتهخسته شدم از این همه تنهایی و نبودنتمنتظر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1398

آهنگ غروب امین حبیبی
غروب شد و دوباره باز هوای تو زد به سرم
من موندم و خیال تو با این دل دربدرم
غروب شد و بازم دلم به فکرته به یادته
نگاه بی قرار من تو حسرت نگاهته
خسته شدم از این همه تنهایی و نبودنت
منتظر تو موندن و هیچ وقت تو رو ندیدنت
خسته شدم از این همه آوارگی دربدری
به دنبال تو بودن و از تو نبودن خبری
به جون تو خسته شدم
خسته و در مونده شدم


روزای عمر من همه بدونه تو هدر شدن
بخاطر نبودنت همگی بی ثمر شدن
بیا این دو روزۀ باقیمونده عمرمو
بزار کنار تو باشم تمومش کن اذابمو
خسته شدم از این همه تنهایی و نبودنت


منتظر تو موندن و هیچ وقت تو رو ندیدنت
خسته شدم از این همه آوارگی دربدری
به دنبال تو بودن و از تو نبودن خبری
به جون تو خسته شدم
خسته و در مونده شدم


روزای عمر من همه بدونه تو هدر شدن
بخاطر نبودنت همگی بی ثمر شدن
بیا این دو روزۀ باقیمونده عمرمو
بزار کنار تو باشم تمومش کن اذابمو
خسته شدم از این همه تنهایی و نبودنت
منتظر تو موندن و هیچ وقت تو رو ندیدنت
خسته شدم از این همه آوارگی دربدری
به دنبال تو بودن و از تو نبودن خبری
به جون تو خسته شدم
خسته و در مونده شدمخسته شدم از این همه تنهایی و نبودنت
منتظر تو موندن و هیچ وقت تو رو ندیدنت
خسته شدم از این همه آوارگی دربدری
به دنبال تو بودن و از تو نبودن خبری
به جون تو خسته شدم
خسته و در مونده شدم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو