loading...

98music01

,    دانلود آهنگ دوری تو از شفیع رحمانی,    دانلود آهنگ له دوای تو از شفیع رحمانی,    دانلود اهنگ باران شفیع رحمانی,    شفیع رحمانی وهمسرش,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 212 شنبه 07 اردیبهشت 1398



,    دانلود آهنگ دوری تو از شفیع رحمانی
,    دانلود آهنگ له دوای تو از شفیع رحمانی
,    دانلود اهنگ باران شفیع رحمانی
,    شفیع رحمانی وهمسرش
,    شفیع رحمانی له دوای تو
,    اهنگ شفیع رحمانی سفر
,    عکس شفیع رحمانی وهمسرش
,    عکس عروسی شفیع رحمانی
,    دانلود آهنگ کردی دوری تو بو من

یادی چاوی جوانی تۆیە
چاوەکانم دەگرێنێ
یادی ڕۆژانی بێ تۆیی
ژیانی من دەسووتێنێ
ئەو خەمم پێ چارە ناکرێ
بێجگە لە گۆشەی مەیخانە
ڕۆیشتی ھیوای ژیانم 
بۆ تۆ بوومە بە دێوانە
ھەموو ڕۆژێ لە دووری تۆ
دەسووتێم وەکوو پەروانە
ڕۆژی من ڕەشە وەکوو شەو
بەھارم گەڵا ڕێزانە
پێم وتی بە جێم مەھێڵە
گوڵی من بێ تۆ چروویە
فرمێسکم دەھاتە خوارێ 
وەت دەزانی کە دروویە
لەو ڕۆژەوە من بە بێ تۆ
ساتێک بە خۆشی نەژیاوم
دڵنیا بە یاری جوانم
وێنەت ون نابێ لە چاوم

http://musickordi.com/

دانلود آهنگ  







برچسب ها دانلود آهنگ دوری تو از شفیع رحمانی دانلود آهنگ له دوای تو از شفیع رحمانی دانلود اهنگ باران شفیع رحمانی شفیع رحمانی وهمسرش شفیع رحمانی له دوای تو اهنگ شفیع رحمانی سفر عکس شفیع رحمانی وهمسرش عکس عروسی شفیع رحمانی دانلود آهنگ کردی دوری تو بو من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو