loading...

98music01

,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی عالم تنهایی,    دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی عالم تنهایی,    مرتضی اشرفی عزیزم,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 111 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی عالم تنهایی
,    دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی عالم تنهایی
,    مرتضی اشرفی عزیزم
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بدون تو
,    دانلود اهنگ بازم امشب از اون شباست
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دلتنگی
,    دانلود آهنگ امشب ازون شباست که من

باز منمو عالمه تنهایی و این حاله خراب باز فکر اینکه چرا نیستی و سوال بی جواب

همه دنیا یه طرف جایه خالیت یه طرف رفتی عشقم ولی یادت تو از این خونه نرفت

امشب از اون شباست که تو رو کم دارم بی تو غم انگیزم که بازم دردامو تو خودم میریزم

امشب از اون شباست که تا صبح بیدارم که تو رو با بغضم به خدا میسپارم

♫♫♫♫♫♫

من تو رو اندازه ی دیوونه شدن دوست دارم پس تو رو تا همیشه تو قلبو وجودم میذارم

چرا اینجوری شدی تو مگه دل نداری

چی میشه خاطره هامونو به یادت بیاری , به یادت بیاری

امشب از اون شباست که تو رو کم دارم بی تو غم انگیزم که بازم دردامو تو خودم میریزم

امشب از اون شباست که تا صبح بیدارم که تو رو با بغضم به خدا میسپارم

 

http://pop-music.ir

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی بنام عالم تنهایی

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی بنام عالم تنهایی







برچسب ها دانلود آهنگ مرتضی اشرفی عالم تنهایی دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی عالم تنهایی مرتضی اشرفی عزیزم دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بدون تو دانلود اهنگ بازم امشب از اون شباست دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دلتنگی دانلود آهنگ امشب ازون شباست که من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو