loading...

98music01

یواش یواش خرد شدی دل منمثل آیینه صاف بودی دل منآروم بگیر ناله نکن دل منزجه نزن نمی شنوه ای دل منیواش یواش خرد شدی دل منمثل آیینه صاف بودی دل منآروم بگیر ناله نکن دل منزجه نزن نمی شنوه ای دل مندردتو من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 126 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398

یواش یواش خرد شدی دل من
مثل آیینه صاف بودی دل من
آروم بگیر ناله نکن دل من
زجه نزن نمی شنوه ای دل من

یواش یواش خرد شدی دل من
مثل آیینه صاف بودی دل من
آروم بگیر ناله نکن دل من
زجه نزن نمی شنوه ای دل من

دردتو من میدونم ای دل من


به پای تو سوخته جونم دل من
رفیق نیمه راه نباش دل من
تنها تویی امشب امیدم

دردتو من میدونم ای دل من
به پای تو سوخته جونم دل من
رفیق نیمه راه نباش دل من
تنها تویی امشب امیدم


یه امشبو طاقت بیار د ل من
سر به سر خودت نذار دل من
بخاطر من می سوزی می دونم
تو قفس سینه ام اسیری

یه امشبو طاقت بیار د ل من
سر به سر خودت نذار دل من
بخاطر من می سوزی می دونم
تو قفس سینه ام اسیری

خسته شدی از انتظار دل من
یه امشبم تنهام نذار دل من
شاید دیگه فردا بیاد دل من
بسه دیگه پریشونی

خسته شدی از انتظار دل من
یه امشبم تنهام نذار دل من
شاید دیگه فردا بیاد دل من
بسه دیگه بسه دیگه پریشونی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو